הטיפים שיעזרו לך להיות הסטייליסטית של עצמך

מזג האוויר המשתנה וחגיגות נובמבר המפתות שולחים את כולנו לחנויות כדי להחליף את התכולה בארונות. רגע לפני שאת מתייסרת מול המראה בשאלה האם השמלה הזאת יפה, הנה מה שיעזור לך להבין איך להרכיב לוק אופנתי במהרה

חדשות כיפה טליה שושן, חדשות כיפה 16/11/22 14:49 כב בחשון התשפג

הטיפים שיעזרו לך להיות הסטייליסטית של עצמך
האושר למראה בגדים יפים, צילום: shutterstock

1. בובת ראווה בחנות

לא משנה כמה נתאמץ, לעולם לא נהיה דומות לבובות הראווה בחלונות הזכוכית היפים. עדיין, הן מספקות יתרון לא קטן, הביטי בהן, מישהו הלביש אותן. אנשים רבים השקיעו מחשבות ודיונים כדי לעצב את הבגדים שעל הבובה ואת העיצוב. מומלץ להעתיק, עם פרשנות משלך כמובן. 

מישהו השקיע מחשבה רבה בעיצוב

מישהו השקיע מחשבה רבה בעיצוב צילום: shutterstock

2. פינטרסט

הרשתות החברתיות מוצפות במגוון אפשרויות של צבעים, טקסטורות ודגמים שונים. שיטוט קצר באתרים של חנויות האופנה, הרשתות החברתיות וגם לוחות ההשראה בפינטרסט יאפשרו לך לגבש את מלתחת החלומות שאת רוצה להגשים. 

כמה השראה תוכלי למצוא כאן

כמה השראה תוכלי למצוא כאן צילום: shutterstock

3. לעקוב אחרי סטייליסטיות

קצת כמו הטיפ הקודם, אבל מתוחכם יותר. בדיוק כמו אשת מקצוע אחרת, גם הסטייליסטית מבינה כנראה קצת יותר מהאדם הממוצע בעולם הבגדים. אם גם ככה את משוטטת בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לכבות את המוח לפני השינה, למה שלא תוסיפי עוקב גם לסטייסליטיות שמתפרנסות מכך? תוכלי לשאוב השראה מהסגנון האישי שלהן, לגלות איפה הן קונות את הבגדים, וגם להרוויח מדי פעם טיפים בחינם. 

למה לא ללמוד מאנשי המקצוע?

למה לא ללמוד מאנשי המקצוע? צילום: shutterstock

4. כל עונה והצבעים שלה

הביטי בקולקציות החדשות של חנויות האופנה, איזה צבעים הם הדומיננטיים ביותר שחוזרים על עצמם שוב ושוב? הפעם, עם חילופי מזג האוויר, אלו צבעי החורף המתקרב. אין חובה לרכוש את הכל כמובן, מספיק פריט אחד או שניים בעלי מוטיב צבע שחוזר על עצמו ואת מסודרת. 

הכותבת היא סטייליסטית אישית, כותבת אופנה ומעבירה סדנאות סטיילינג לנערות ונשים שרוצות לאהוב את עצמן.