אופנה מלכותית: בנות המלוכה הבלגית לא חוששות מצבעים חזקים

מלכת הבלגים מטילדה ידועה כמי שלא מפחדת להעז ולבחור בתלבושות עם אמירה אופנתית, והיא נוהגת ללבוש פריטים מרשימים וכמובן מאוד יקרים. בתה יורשת העצר הולכת בעקבותיה וגונבת את הפוקוס

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 13/11/22 10:56 יט בחשון התשפג

אופנה מלכותית: בנות המלוכה הבלגית לא חוששות מצבעים חזקים
צילום: shutterstock

התרגלנו לחשוב שהנסיכה מווילס, קייט מידלטון, היא אושיית האופנה המלכותית שאנחנו מכירים. אבל היא כבר מזמן לא היחידה, ונסיכות נוספות ברחבי היבשת הופכות אט אט לדמויות המשפיעות על עולם היופי והביגוד. כך גם בפדרציה של אחת מארצות השפלה, בני ובנות משפחת המלוכה הבלגית הצליחו למתג את עצמם עם סטייל משובח, מוקפד וקלאסי, בלי פחד מצבעים עזים ואקססוריז תואמים. 

הראשונה היא כמובן מלכת הבלגים מטילדה, שידועה כמי שלא מפחדת להעז ולבחור בתלבושות עם אמירה אופנתית. בין אם מדובר בלוקים המורכבים מצבעים עזים, חזקים ושילובים מעניינים ובין אם מדובר בפריטים זהובים, מרשימים ומלכותיים וכמובן גם מאוד יקרים. 

הנסיכה אליזבת', שרק לאחרונה חגגה את יום הולדתה ה-21, היא יורשת העצר הרשמית בבלגיה, והבת הבכורה במשפחה של ארבעה ילדים. הוריה הם פיליפ, מלך הבלגים השביעי ומטילדה מלכת הבלגים. היא נכדתם של אלברט השני מלך בלגיה והמלכה פאולה. יורשת העצר אף השלימה את הכשרתה הצבאית בשנה הקודמת.  גם הנסיכה ידועה כמי שבוחרת בלוקים מוקפדים ומושקעים, ופעמים רבות גונבת את הפוקוס עם שמלות מחמיאות ואקססוריז תואם.  

עשר שנים לפני לידתה בוטל במדינה חוק העדפת הבן הבכור ועל כן היא צפויה לרשת את המלוכה למרות שיש לה אחים בנים. בית המלוכה הבלגי שייך לשושלת סקסה-קובורג-גותה, שהיה בית אצולה גרמני. 

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן