מייגן מרקל ניצלה את החגיגות בבריטניה ופרסמה תמונה של בתה התינוקת

הדוכסים מסאסקס עזבו את ביתם באמריקה והגיעו לחגוג 70 שנה למלכה אליזבת' על כס המלוכה. באותו זמן אף ציינו יום הולדת שנה לבתם ופרסמו תמונה של התינוקת, קל לקבוע למי היא דומה יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 09:58 ט בסיון התשפב

מייגן מרקל ניצלה את החגיגות בבריטניה ופרסמה תמונה של בתה התינוקת
צילום: shutterstock

חגיגות יובל הפלטינה שנערכו בבריטניה לכבוד המלכה אליזבת' הגיעו לסיומן באופן רשמי אבל בני המשפחה עדיין מעניינים כתמיד. לאחר שהשתתפו בטקסים לציון 70 שנות שלטונה של המלכה, חזרו בני הזוג הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל חזרה לביתם בארצות הברית. 

החגיגות כללו מצעד ענק דרך מרכז לונדון בהשתתפות יותר מ-1,200 קצינים מהחיילים האישיים של המלכה שאליהם מצטרפים מאות מוזיקאים של הצבא ו-240 סוסים. מייגן מרקל לבשה שמלת מעיל בהירה של דיור אליהם התאימה עקבים ועגילי שלג מרהיבים. הנסיך הארי, שישב ליד בעלה של בת דודתו הנסיכה יוג'יני, ענד את המדליות המלכותיות שלו. 

הדוכסים מסאסקס, שלפני שנתיים הודיעו על רצונם להתנתק מבית המלוכה ולהפוך לעצמאים כלכלית, מנהלים קריירה ענפה מעבר לים, עם המותג וקרן הצדקה שבבעלותם "סאסקס רויאל". בני הזוג העסוקים מיהרו לחגיגות הבאות של בת מלוכה נוספת, ובמהלך הביקור חגגו את יום הולדתה הראשון של בתם התינוקת, ליליבת' דיאנה, אחות לארצ'י הבכור.