סימני חורף עם כוס קפה ביד: הפתרון האופנתי לעונת מעבר

התצוגות העונתיות על מסלולי שבועות האופנה בבירות האופנה העולמיות הבהירו לנו את הטרנדים הדומיננטים לתקופה הקרובה, ועדיין, יש פריטים שתמיד כיף ללבוש כשמתחיל להתקרר

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 30/10/22 14:06 ה בחשון התשפג

עם כוס קפה ביד: הפתרון האופנתי לעונת מעבר
צילום: shutterstock

הסתיו כבר כאן ולגמרי אפשר להרגיש את שינויי מזג האויר ברקע. אמנם עוד לא הגיע הזמן להוציא את הסריגים והמעילים אבל בהחלט אפשר להתחיל להתעטף. אז מה לובשים בתקופה הזאת? תקופה שלא קר ולא חם? אני מודה שאני נמנית עם קבוצת האנשים שאוהבים את החורף, אמנם סובלת מקור אבל עדיין אוהבת את האוירה החורפית, הריח של המרק החם והמנחם וכמובן גם את האופנה.

האופנה החורפית כוללת לוקים שמורכבים ממספר שכבות וכאשר בונים אותן נכון מקבלים מראה מתוחכם ושיקי. עוד פריטים אהובים עלי במיוחד בחורף הם מעיל הטרנץ' שהוא המעיל הנצחי בעיני, וחליפות הטרנינג. כן כן, עוד מלפני תקופת הקרונה ועד היום, קיץ-חורף-סתיו-אביב, אני מכורה לחליפות טרנינג, והחורף הוא בחלט תירוץ מעולה לא לצאת מהן לעולם.  

התצוגות העונתיות על מסלולי שבועות האופנה בבירות האופנה העולמיות הבהירו לנו את הטרנדים הדומיננטים לתקופה הקרובה, אבל לפני כן, עם כל הכבוד לטרנדים, ישנם פריטים שתמיד מתאים וכיף ללבוש כשמתחיל להתקרר.

סוודר קרדיגן

המאסט הוא בצבע שחור ולאחר מכן אפשר להתפרע, קרדיגן נוח ללבוש בדיוק בימים כמו אלה שמזג האויר עדיין לא ברור, ורצוי במידה אחת מעל למידה שלכן, שיהיה מעט אוברסייז ומפנק. 

ZIP

ZIP צילום: אמיר יהל

פריטי עור

הטרנד הבולט של העונה, 'אול-אובר עור' וטוטאל-לוקים עוצמתיים המתבססים על עור, פריטים צבעוניים ולא רק שחורים, ממכנס ועד לג'קט עור הנצחי, העור, או יותר נכון הדמוי עור, מסרבים לעזוב אותנו בזמן הקרוב. 

בגדי עור

בגדי עור צילום: shutterstock

נעלי בירקנשטוק

הנעליים המבוקשות בעולם שעד לא מזמן היינו רואים אותן כנעלי בית או ככפכפים "זרוקות" ביומיום של חלק מהאנשים, הפכו להיות הנעליים הכי נוחות ופופולריות בקרב הפאשניסטות ובכלל. 

צילום: shutterstock

הטיפ הכי חשוב ללבוש בעונת הסתיו הוא ליצור לוק שמורכב משכבות, שלבו צבעים בלי פחד (במיוחד כשבחוץ אפור), תתפנקו בבדים איכותיים, עבים ומפנקים וכמובן כוס קפה ביד. 

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן