יום הגבר הבילנאומי בלי החולצה הגזורה מסוף מסלול: נשים, כך הגברים שלכן יתלבשו נכון

הגיע תורו של המין החזק, והפעם נדבר על כללי האופנה הבסיסיים עבור הגבר המתחיל. היפרדו מחולצות נוסטלגיות, תשקיעו באקססורייז וזכרו שלא כל ההדפסים והצורות משתלבים יחד

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 18/11/21 09:15 יד בכסלו התשפב

בלי החולצה הגזורה מסוף מסלול: נשים, כך הגברים שלכן יתלבשו נכון
צילום: shutterstock

 

נשים שימו לב: הטור הבא הוא בשביל הגברים שלכן. כן כן, הגיע תורם והפעם הם לא יתחמקו.
גם אתן מרגישות אבודות ומתוסכלות מהסטייל של בן הזוג? או אולי מהחוסר סטייל שלו? אספנו עבורך כמה טיפים שיעזרו לך לעזור לו להתלבש בסטייל 

צילום: zara

דמיינו שיחת סלון בין חברים, אתן מספרות לחברה על הסריג המושלם שבדיוק רכשתן, על שמלה מחמיאה שמצאתן לאירוע הקרוב ותוך כדי החלל מתחלק לשניים. הגברים כבר איבדו את חוש השמיעה או לחילופין התחילו לנקר, כי כשמדברים על אופנה וסטיילינג ברור שזה לא התחום שלהם. האמנם?

יש גברים שמסרבים להיפרד מהטי-שירט הגזורה שקיבלו בסוף המסלול של השירות הצבאי שלה

אין ספק שההכללה היא הומוריסטית ויש גברים שמאוד חשוב להם הנראות, הלבוש, והם גם מצטיינים בסגנון ובסטייל שסיגלו לעצמם. שאפו על זה, אני בהחלט מעריכה וחושבת שזה חשוב מאוד גם לגברים להתלבש נכון, מחמיא, אסתטי ואופנתי. מאידך, יש גברים שמסרבים להיפרד מהטי-שירט הגזורה שקיבלו בסוף המסלול של השירות הצבאי שלהם, ממכנסי הדגמ"ח ששירתו אותם נאמנה כשצעדו בשביל ישראל וכדומה, ועל זה כדאי שנתעכב. 

צילום: zara

גם לגברים שפעולת רכישת בגדים היא סיוט עבורם מגיע להתלבש בסטייל ובצורה נכונה ומחמיאה וזה בהחלט אפשרי. הכל עניין של שילוב פריטים מדויקים שמתאימים לאישיות שלכם, לסגנון שלכם, לאורח החיים שלכם וכמובן למה שאתם רוצים לשדר. איך עושים את זה?

קבלו את חמשת עצות הזהב למתלבש המתחיל

בראש ובראשונה, השלימו עם העובדה שחולצות סוף המסלול, תנועות הנוער, מהטיול למזרח, מהחתונה של החבר הראשון בחבור, הם לא פריט לבוש לגיטימי! מקסימום, לשינה ערבה, וגם שם אתם יכולים לפרגן לעצמכם בסט פיג'מה נעים.

  1. תפתחו את עצמכם, את הראש ואת ארון הבגדים שלכם לעוד צבעים מלבד אפור, שחור, כחול ולבן – צבע מכניס הרבה שמחה בחיים, כן, גם בלבוש. 
     
  2. תשקיעו באקססוריז – משקפי שמש, כובעים, נעליים, חגורות וגם, תכשיטים! גם לגבר, זאת לא מילה גסה.
     
  3. תרכשו לעצמכם פריטי מפתח מחמיאים שיתאימו לכם ויעשו את העבודה ברוב הפעמים שאתם באמת לא מרגישים בנויים להקדיש יותר מדקת מחשבה על הלבוש שלכם. ג'ינס בגזרה מדויקת (לידיעתכם, ג'ינס משופשף זה כבר פאסה), טי שירט לבנה איכותית, חולצה מכופתרת קורדרוי או ג'ינס שתשמש גם כג'קט לעיתים, סניקרס בצבע ניטרלי וג'קט עור גברי - כזה שתוכלו לתת לאישה שלצידכן כשהיא קופאת מקור ושיחספס כל הופעה.
     
  4. שימו לב (עד כמה שאתם מסוגלים) לשילובי ההדפסים והטקסטורות וזכרו שלא כל ההדפסים תמיד משתלבים ביחד. אמנם אני בהחלט בדעה שמה שעובד לכם בעין יכול להיתפס כשילוב מוצלח והכי כיף לצאת מהקופסא וליצור את השילובים הלא שגרתיים, אך עם זאת גם אז, זה צריך להיות נכון ומאוזן.

צילום: next