מה לובשים בחגים: הצעות ללוקים מהממים בראש השנה

חגי תשרי הבאים עלינו לטובה מספקים הזדדמנות מצוינת לרענן את המלתחה ולהזכיר לעצמך את הסגנון שאת אוהבת. אם את מארחת או מתארחת, חובבת שמלות או דווקא חצאיות, הנה הטיפים שיסייעו לך לבחור את המראה המושלם

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 20/09/22 10:02 כד באלול התשפב

מה לובשים בחגים: הצעות ללוקים מהממים בראש השנה
צילום: shutterstock

החגים בפתח, סופסוף מתחילים להרגיש את השינוי במזג האוויר, וזה בדיוק הזמן המתאים להתארגן על בגדים חדשים ומרגשים לכבוד החגים. אז בין אם אתן מארחות או מתארחות, אין סיבה שלא תפנקו את עצמכן בפריטים חגיגיים לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

כשאני מתחילה להתעסק בבניית לוקים לחגים אני תמיד בודקת מי עומדת מולי, האם את אישה של חליפה לבנה ומחויטת? האם בשבילך חג שווה שמלה? האם את מהנשים שמארחות בחליפת פשתן נעימה ומפנקת? או בכלל בכיוון של חצאית ומכופתרת? כל החנויות והרשתות הוציאו קולקציות חדשות לקראת החגים ועונת הסתיו שתכף מגיעה אלינו ואין ספק שההיצע הוא מאוד גדול.

חגי תשרי מסמלים לנו תחושה של התחדשות, ניקיון, טוהר וקדושה ולכן רובנו נוהגים ללבוש פריטים לבנים. עם זאת, מבחינת הטרנדים של התקופה, גוון התכלת זוכה למקום של כבוד, טרנד הלוקים המונוכרומטיים עודנו קיים ובעיני הוא גם אופציה מושלמת לחגים אם בא לכן להרכיב לוק שמורכב מגוונים שונים של בז' – אופוויט – חום.

בכל מקרה, הכי חשוב שתהיו קשובות לעצמכן ואל תתפשרו על הנוחות שלכן, בחרו פריט לבוש מרכזי וסביבו תרכיבו את הלוק השלם, הקפידו לאזן בין הפריטים ולא להעמיס מתוך רצון להיות חגיגיות וכמובן – אל תפחדו להעז. הנה הבחירות שלי: 

CB Fashion

צילום: CB Fashion

CLEEO 

צילום: Cleeo by Leeor.

ZIP 

ZIP

ZIP צילום: אמיר יהל

חג שמח ובשורות טובות לכל עם ישראל.

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן