אופנה מלכותית נסיכה של העם: סיפור האגדות של שרלין ממונקו

שרלין הצטרפה לבית המלוכה לאחר נישואיה לנסיך אלברט. היא גדלה בדרום אפריקה והייתה שחיינית אולימפית. גם הדור הצעיר של הממלכה ממשיכים את השושלת ומדגמנים טקסיות, ייצוגיות ועם זאת ילדות ושובבות, חליפות ועניבות לצד מבטים מצחקקים ובובות

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 22/05/22 09:44 כא באייר התשפב

נסיכה של העם: סיפור האגדות של שרלין ממונקו
הנסיכה שרלין , צילום: shutterstock

עם כל הכבוד לדוכסית המלכותית של בריטניה, קייט מידלטון, יש עוד בנות מלוכה מעניינות ברחבי אירופה, שמטפחות מעמד מוערך של אושיות אופנה. כך למשל, מונקו היא נסיכות שושלתית אשר שולטת בה משפחת מלוכה אחת - משפחת גרימאלדי, החל מהמאה ה-13 ועד היום. מדובר אמנם בנסיכות קטנה מאוד, אבל עם זאת, קוטורית לגמרי, ובמשך דורות מנפיקה בני מלוכה מלאי שיק ולא מעט רגעי סטייל יפים ומוקפדים. 

הנסיכה גרייס קלי ממונקו הייתה שחקנית אמריקנית זוכת אוסקר, מוזה אופנתית אשר נישאה לרנייה השלישי, נסיך מונקו, והיא אמו של השליט הנוכחי של הממלכה, הנסיך אלבר השני. עם כל הכבוד לנסיכה גרייס, ובהחלט יש הרבה כבוד, למונקו יש בת מלוכה מאוד מעניינת שלאחרונה סיפקה מספר כותרות (בעקבות התספורת הקצרה והתמונות שפירסמה בעמוד האינסטגרם שלה בסגנון פחות מלכותי), הנסיכה שרלין.

שרלין הצטרפה לבית המלוכה לאחר נישואיה לנסיך אלברט. היא גדלה בדרום אפריקה והייתה שחיינית אולימפית. בדומה לרוב אנשי בתי המלוכה העולמיים, גם היא עוסקת בצדקה ונוטה לתמוך בארגונים הומניטריים שונים, בעיקר כאלה שעוזרים לילדים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך.

גם הדור הצעיר של הממלכה ממשיכים את השושלת ומדגמנים טקסיות, ייצוגיות ועם זאת ילדות ושובבות, חליפות ועניבות לצד מבטים מצחקקים ובובות, מראה מגונדר לצד כובעי בארט, וכמובן מתיקות ותמימות של ילדים שתמיד כובשת. 

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן