ט"ו באב עשי ואל תעשי: 6 טיפים להופעה מושלמת ולא מתאמצת בדייט

גבול דק עובר בין מאמץ מיותר למראה טוב. הקפידי להיראות כמו שאת באמת בדייט, ואל תשכחי את האססורייז החשוב ביותר: החיוך שלך כמובן | למה כדאי להשקיע דווקא בפנים ומה הקשר לתיק שלך?

חדשות כיפה רביטל מאזוז, חדשות כיפה 11/08/22 11:47 יד באב התשפב

עשי ואל תעשי: 6 טיפים להופעה מושלמת ולא מתאמצת בדייט
צילום: shutterstock

הציעו לך מישהו חדש? שיחת הטלפון הייתה נחמדה והחלטתם שהגיע הזמן להיפגש? אנחנו פה מחזיקים לך אצבעות. אך את ודאי שוב שואלת, מה ללבוש הפעם? איך משלבים בין הרצון להיראות טוב לבין הניסיון לא להיראות מתאמצת מדי? היסטוריה הוכיחה לנו שאנשים הכירו בני זוג בכל מיני מצבים לא צפויים בחיים, אז בודאי שלא רק הנראות קובעת. ועדיין, מאחר ויש קשר בין הבגד לרושם הראשוני שלנו, ננסה בכל זאת לתת לכן את כל העצות ללבוש הנכון לדייט. 

1. לא להיראות מתאמצת 

גבול דק עובר בין מאמץ מיותר למראה טוב. מישהי בעלת מראה מתאמץ מקרינה רצון להרשים, ולכן, לרוב המראה יהיה לא מאוזן ולא נאמן למי שאת. לכן, חשוב להיות נאמנה לעצמך, לא להגזים עם כמויות של איפור או בושם. מומלץ לא לנעול נעליים עם עקב גבוה מידי, שלא יהיה לך נוח להתהלך איתו. כמו כן, אין צורך ביותר מידי תכשיטים או דווקא בשמלה עם בד מבריק במיוחד. כמובן, אם זה משקף את מי שאת באמת, עופי על זה. ברוב המקרים אנחנו לא כאלה דרמטיות ביום יום, ועלייך לזכור שדייט זו לא מסיבה וגם מנגד, לא פגישה מקצועית בעבודה. לכן יש להתלבש בדיוק מותאם לאירוע.

צילום: shutterstock

2. תתחדשי בדייט 

חברת הכנסת לשעבר ציפי חוטובלי סיפרה פעם שהיא קנתה שמלה חדשה לדייט הראשון שלה עם מי שלימים היה בעלה. אני לא יודעת אם העניין הוא דווקא ללבוש פריט חדש מ"הניילונים", אבל כן מדובר בפריט שיתן לך תחושת התחדשות. מאחר והתחדשות מעצימה את האהבה העצמית, ואהבה עצמית כידוע ממגנטת גם אהבה זוגית.אולי תחדשי את הלוק על ידי חגורה מעניינת, נעל צבעונית או דווקא את התיק השיקי שקנית בטיול האחרון ולא הייתה לך הזדמנות ללכת איתו. גם עגילים מגניבים ולק מושקע באים בחשבון. אם תחדשי פריט חדש לחלוטין, אזי כמובן הרי גם זה משובח.

צילום: shutterstock

3. השקיעי בחלק העליון ובפנים 

אני לא יודעת לאן תצאי עם הדייט שלך, סביר להניח שתשבו פנים מול פנים רוב הזמן, אם זה בבית קפה או בספסל בפארק. אם כך, אני ממליצה לך להשקיע במראה השיער, איפור ראוי ואקססוריז מושקע ומחמיא לפנים. אם את לא אוהבת להתאפר, אפילו מעט מייק אפ, מסקרה ושפתון שקוף יעשו את העבודה. 

אם את רוצה להשקיע באיפור, הייתי מציעה לך לחגוג עם צלליות בגוון תואם לעיניים. למשל, לעיניים חומות, צללית בגווני אפור (אם אין כהות מסביב לעין),לירוקות- צללית בגווני סגול, לכחולות- צלליות בגווני חום ולעיני דבש, גווני אפור כהים יותר. כדי לתת חיות לפנים, תוכלי גם להשקיע באקססוריז עם נוכחות בצבע, כגון שרשרת מעניינת או עגילים שהולמים את גוון פנייך.

צילום: shutterstock

4. את הכי יפה כשנוח לך 

נכון שאת רוצה להרשים וזה סופר חשוב, אבל מה זה שווה אם כל השיחה את עסוקה בלמשוך את החצאית או במחשבה על צורת מנח הגופייה. דאגי מראש שיהיה לך נוח, על מנת שתוכלי בדייט לשדר נינוחות ופתיחות. 

צילום: shutterstock

5. התאימי את ההופעה למקום הפגישה

נניח שהחלטתם להיפגש לטיול רגלי בנווה צדק בתל אביב,  או שקבעתם דווקא בבית קפה, ודאי תסכימי איתי שלא תלבשי לשניהם אותה הופעה. אם חלק מהדייט בהליכה, הגיעי עם בגד נוח יותר, נעל ספורטיבית או עם עקב קטן, לעומת בית קפה לשם תוכלי לבוא בלוק יותר אלגנטי ופחות ספורטיבי. העיקר שתרגישי נוח עם המראה שלך, וכך גם תתפני להכיר את האדם שמולך בהנאה. בתקשורת הנכונה, תמיד תוכלי לתקשר זאת בצורה נינוחה.

צילום: shutterstock

6. התאימי את התיק למבנה הגוף

בנות אוהבות לקחת איתן תיק לכל מקום, אבל לא כל תיק מתאים לכל אחת. רצוי להתאים את צבע התיק לצבע הנעליים. שנית, בהנחה שיצאתם לדייט בשעות הערב, דאגי שהתיק יגיע באורכו למקום המחמיא אצלך בגוף. למשל, במידה ומתאים לך להבליט את המותניים, כי יש לך גוף במבנה שעון חול או משולש הפוך, רצוי שתעדיפי תיק בגובה המותניים. במידה ואת שייכת למבנה גוף משולש רגיל, עדיף שהתיק יגיע לאזור האגן.

צילום: shutterstock

למעשה, האקססוריז הכי חשוב שאי פעם תוכלי להביא לדייט אינו ניתן לרכישה בשום חנות ולא בעלי אקספרס. אני מתכוונת הפעם לחיוך שלך. חיוך רחב, שמגיע עם גישה חיובית, וכוונה טובה, הם הפריט הראשון ברשימה שתיקחי איתך אי פעם לדייט. עכשיו רק נותר לאחל לך בהצלחה, ונתראה בחתונה. 

הכותבת היא סטייליסטית טיפולית ורגשית