מעצבת סיפורים "גומות החן הן הסמל המסחרי שלי": מעצבת המותג צ'פצ'ולה בראיון מיוחד

יוצרת הסרטים והקשתות לשיער בעבודת יד מספרת כמה עמוס יום העבודה בסטודיו, מה הטעות הראשונה שלה גרמה לה להבין, וגם, לא תאמינו מה היתרון בעולם בלי חופשת לידה לעצמאיות

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/06/22 10:31 יז בסיון התשפב

"גומות החן הן הסמל המסחרי שלי": מעצבת המותג צ'פצ'ולה בראיון מיוחד
קשת לשיער ריזורט כתום, צילום: רמי זרנגר

הכירו את רעות שיוביץ בת 35, נשואה + 4. מתגוררת בגבעת שמואל, בעלת העסק צ'פצ'ולה –סרטים וקשתות לשיער בעבודת יד שהוקם בשנת 2009. הסטודיו נמצא בגבעת שמואל, בו נתפרים ומיוצרים בעבודת יד כחול לבן, סרטים לשיער, קשתות לשיער, כיסוי ראש חלקי וכן התאמה ותפירה אישית ללקוחות עבור אירועים. כמו כן, חנות האון ליין זמינה 6/24 ומציעה שלל של סרטים וקשתות לשיער עם סטייל ושיק. 

פריט חובה שיש לך בארון?

תיקים בכל הגדלים ובכל הצורות, ועדיף שיהיה Crossbody.

הבגד שלעולם לא תלבשי?

בעיניי כל פריט לבוש אפשרי כאשר הוא בא בשילוב שיקי של סרט לשיער או קשת לשיער תואמים. אבל הכי חשוב, שיהיה נוח ללבישה לאורך כל שעות היום.

סרט לשיער מעושן מנטה

סרט לשיער מעושן מנטה צילום: רמי זרנגר

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?

לא האמנתי מספיק בעצמי בתחילת הדרך. עד כדי כך שבאתי ליריד הראשון (שהתקיים במשך 3 ימים) עם 90 סרטים לשיער שנתפרו ועוצבו על ידי. הסרטים נמכרו כולם ביום המכירות הראשון. שם נפל האסימון, כמה ביקוש יש לעיצובים שלי ולסרטים והקשתות לשיער שלי.

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

גומות החן הן הסמל המסחרי שלי שמזוהה איתי מאוד. ויחד איתם תמיד יגיעו החיוך והסבלנות – תכונת אופי שאני גאה בה ועל כך יעידו כל לקוחותיי.

איך נראה יום העבודה שלך?

עמוס אבל חיובי. מכינה לילדים סנדביצ'ים ללימודים, משתדלת לרדת לחדר כושר לאימון קצר, מתארגנת וישר לסטודיו. אורזת הזמנות מחנות האון-ליין שלנו, מקבלת לקוחות בסטודיו, קובעת עם העובדות שלי יחד לו"ז לעבודה של שבוע קדימה, מתפעלת את הפייסבוק והאינסטגרם, ובלי לשים לב כבר מגיעה השעה של הוצאת הילדים מהמסגרות. אחר הצהריים, תמיד רווי בפעילויות עם הילדים: גינה, פארק, בריכה, חוגים, ובמקביל עונה להודעות ולשיחות של הלקוחות המקסימות שלי.

המעצבת רעות שיוביץ

המעצבת רעות שיוביץ צילום: הפקה עצמית

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?

כעצמאית וכאמא ל-4 ילדים (טפו טפו) מודה שלא הייתי מודעת מספיק שלקחת חופשת לידה בתוך עסק פעיל בועט ונושם שכל כולו הוא אני, זה משהו מורכב ומסובך שיכול ליצור נזק לא קטן לעסק. אבל כהרגלי בחיים, לעשות מהלימון לימונדה, את כל חופשות הלידה (שלא נלקחו על ידי), זכה בעלי לקחת במקומי ובכך היה מעורב ופעיל בחודשי ההתפתחות הראשונים של הילדים. וגם כמובן ימי מחלה, כל מילה מיותרת, כי פשוט אין.

איך בחרת את שם המותג?

כשפתחתי את העסק היה לי ברור שהשם של העסק חייב ליהיות קשור לשורשיות, לילדות ולמה שספגתי בבית. סבתי ז"ל, הייתה קוראת לי צ'פצ'ולה כשם חיבה ולכן היה חשוב לי לשמור על המשכיות זו. תודה לך סבתא.