מעצבת סיפורים "מאפשרת לנשים בשלב הכי מופלא בחיים להרגיש יפות": מעצבת "אמא אהבה" בראיון מיוחד

יוצרת מותג האופנה לאמהות והריוניות מספרת איך נולד הרעיון להקים את העסק, מה הייתה הטעות הראשונה בתחום, וגם, למה היום היא מעריכה כל כך את המעצבות שהתחילו את מהפכת האופנה הצנועה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 09/06/22 09:25 י בסיון התשפב

"מאפשרת לנשים בשלב הכי מופלא בחיים להרגיש יפות": מעצבת "אמא אהבה" בראיון מיוחד
צילום: מעיין פורת, איפור- שרי כהן, מטפחות-אתכסיא ואביה ששון.

הכירו את טימור סבן, בת 30, ממבואות יריחו בבקעת הירדן, נשואה ואמא לארבעה. היא בעלת מותג ייחודי לבגדי הריון והנקה שהוקם לפני שני וחצי. לדבריה, אחרי הלידה של בנה הרביעי, היא מצאה את עצמה מסתובבת שעות ארוכות בחיפוש אחר בגדים מתאימים להריון והנקה.

במהלך חופשת הלידה החליטה להפוך את העיסוק בעיצוב אופנה עבור הריוניות לשליחות, כדי לאפשר לנשים בשלב הכי מופלא בחיים להיות יפות ולהרגיש טוב עם עצמן. חוץ מניהול העסק, טימור עוסקת בתחום נוסף שהוא בעיקר תחביב ומלמדת מחול מודרני ובלט לילדות. כל השמלות של המותג מתאימות להנקה בטכניקות שונות ויצירתיות, והלקוחות יכולות למצוא את הסחורה בחנויות וברשת. 

פריט חובה שיש לך בארון?

שמלות יפות וקלילות, ליום חול ולשבת. שמלה שלא צריך להוסיף לה כלום, ומסדרת אותי לגמרי בלי צורך להתקשקש. 

הבגד שלעולם לא תלבשי? 

אני אוהבת במיוחד בדים טבעיים, כותנה וויסקוזה שממש נעימים על הגוף, במיוחד בקיץ. יש כמה סוגים של בדים סינטטיים שאני ממש לא מסוגלת ללבוש.

צילום: מעיין פורת, איפור- שרי כהן, מטפחות-אתכסיא ואביה ששון.

הטעות הראשונה שעשית בתחום?

כמו לא מעט יזמים מתחילים, עשינו כמה טעויות בתחילת הדרך, אחת מהן הייתה שלא האמנו כמה בדים אנחנו צריכות לקנות. הלכנו לחנויות בדים, וקנינו כמה מטר מכל בד, זה היה נראה הרבה כשסחבנו שקיות ענקיות מלאות בדים, אבל זה ממש לא הספיק לקולקציה שלמה. היה רגע כזה שהבנו שאנחנו צריכות להאמין בעצמנו, לקפוץ למים העמוקים ולרכוש גלילים שלמים.

איך נראה יום העבודה שלך? 

אני גרה בבקעה, בישוב קטן באמצע המדבר, רחוק מהסטודיו ומהערים הגדולות. יש לי ארבעה מתוקים בבית, ואני משתדלת להיות איתם וליהנות איתם מתקופת הילדות הזאת ולראות איך הם גדלים מיום ליום. ברוב הימים אני עובדת מהבית, ופעמיים בשבוע נוסעת לימי עבודה ארוכים במרכז ובירושלים. 

צילום: מעיין פורת, איפור- שרי כהן, מטפחות-אתכסיא ואביה ששון. המעצבת טימור

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?

בעבר, כשהייתי רואה שמלות של מעצבות, המחירים שלהם היו נראים לי גבוהים ואפילו מוגזמים. היום כשאני בתוך העולם הזה בעצמי, אני יודעת שכל שמלת מעצבות שמגיעה לחנות על קולב, יפה ומגוהצת, דורשת כל כך הרבה שעות של מחשבה ופיתוח, עליות ייצור גבוהות, והשקעה שהיא הרבה מעבר למה שאפשר לראות מהצד השני, ולכן המחיר לגמרי מוצדק. היום אני מעריכה מאוד את המעצבות של השנים האחרונות שהתחילו עם המהפכה של האופנה הצנועה, ומודה להם על האפשרות להתלבש יפה בלי להתפשר.  

איך בחרת את שם המותג?

המטרה שלנו היא לתת מענה לתקופה מאוד משמעותית בחיים של נשים, הריון והנקה, ולהמשיך את התהליך המבורך שקורה בתחום האופנה. בדיוק בגלל זה בחרנו בשם אמא-אהבה, כדי שכל אמא תוכל להרגיש אמא יפה, אמא אהבה.