מעצבת סיפורים "עובדת עד השעות הקטנות של הלילה": מעצבת "תהילה one of a kind" בראיון מיוחד

יוצרת מותג המטפחות מספרת למה הדוגמניות שלה מגיעות בכל המידות והגוונים, כמה קשה העבודה הפיזית הנלווית לעסק אופנתי וגם, לא תאמינו כמה שעות היא עובדת ביום

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 31/03/22 10:41 כח באדר ב'

"עובדת עד השעות הקטנות של הלילה": מעצבת "תהילה one of a kind" בראיון מיוחד
תהילה רוזנבאום, צילום: אלישבע שמילוביץ

הכירו את תהילה רוזנבאום מנהריה, בת 35, נשואה ואמא לארבעה ילדים מתוקים. לפני ארבע שנים היא הקימה את העסק, "תהילה one of a kind", שבתחילתו עיצבה תכשיטים והנחתה סדנאות תכשיטנות. עם הזמן נוספו המטפחות והפכו להיות העיקר.

בסטודיו שלה ניתן למצוא מגוון ענק של בדים לעיצוב אישי ומטפחות בסגנון ייחודי, ססגוני מאוד ומעניין. כל המטפחות עוברות בקרת איכות ואם הבד לא מתאים, לא נוח, או מלכלך הוא יוחלף. הדוגמניות הן נשים אמיתיות, בכל המידות, הגילאים והגוונים, כי כל אחת יכולה להיות דוגמנית. 

פריט חובה שיש לך בארון?

ז'קט ג'ינס

מה הבגד שלעולם לא תלבשי?

לעולם לא אצא מהבית עם סווצ'רט

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?

בהתחלה קניתי מעט מאוד בדים ועיצבתי דגם אחד שאהבתי מכל מטפחת, וכשעוד בנות רצו לרכוש לא הצלחתי למצוא שוב את חומרי הגלם.

צילום: אלישבע שמילוביץ

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

אני אוהבת את איך שאני נראית ומאמינה שכל אחת יכולה להראות מעולה עם קצת סטיילינג וביטחון עצמי.

איך נראה יום העבודה שלך?

יום העבודה שלי ארוך מאוד. בבוקר אני עובדת כשכירה בתור עובדת סוציאלית בחברת סיעוד,
את משמרת ב' אני מעבירה עם ילדי המתוקים, ורק אחר הצהריים מתפנה לעיצוב, גזירה, תפירה וקבלת לקוחות לעסק שלי. כמובן שבמשך היום משתדלת להיות זמינה ועונה לפניות. עובדת עד השעות הקטנות של הלילה או עד שהמכונה מפריעה למישהו מבני הבית.

צילום: אלישבע שמילוביץ

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?

מה שהכי קשה בתחום הוא כמות העבודה הפיזית שהעסק מצריך בחירת בדים מתאימים, סחיבה, גזירה ותפירה. עבודת כפיים מתמשכת. בנוסף, הראש כל הזמן מלא במחשבות ובתכנונים, קשה להתנתק ולתת לגוף ולנפש מנוחה אמיתית. 

איך בחרת את שם המותג?

את השם תהילה one of a kind בחרתי בתחילת דרכי, כשהדגמים שעיצבתי היו אחד לדגם. עם הזמן אני מגדילה כמויות אבל עדיין שומרת על הייחודיות שלי ומשתדלת לתת את החותם שלי לכל עיצוב ויצירה, בנוסף אני תופרת ללקוחות מטפחות בעיצוב אישי לאירועים ואז הן באמת one of a kind. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן