מעצבת סיפורים "לעולם לא אנעל קרוקס": היוצרת של נעלי מלודי בראיון מיוחד

מעצבת מותג נעלי העור מספרת איך נראה יום העבודה שלה, מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו, וגם, איך אישה עצמאית צריכה לעבוד אפילו מחדר לידה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/03/22 08:01 ל באדר א'

"לעולם לא אנעל קרוקס": היוצרת של נעלי מלודי בראיון מיוחד
צילום: שיראל קרימולובסקי

יהלי אוזן, בת 24, נשואה לחובב ואמא לצורי ואסיף. גרה בלשם. בעלת מותג נעלי העור מלודי, שקם לפני פחות משנתיים, עוד בגל הקורונה הראשון. המותג מיועד עבור נערות ונשים. בוגרת תואר ראשון בתקשורת חזותית, אומנות וחינוך במכללת אמונה. 

נעל חובה שיש לך בארון?
כפכף קאנטרי, כפכף חצי סגור שפיצי שמתאים לכל לוק וכמעט לכל מזג אוויר.

הנעל שלעולם לא תנעלי?
קרוקס.

איך נכנסת לתחום?
חמי מייצר ומעצב נעליים כבר מעל 20 שנה למגזר החרדי. לפני כמה שנים הוא הציע לי לייצר נעליים בעיצובי. באותה תקופה זה לא היה מתאים מבחינת הלימודים האינטנסיביים שהייתי בהם. ואז הגיעה הקורונה, המון שינויים וזמן פנוי הובילו אותי לחשוב מחדש על ההצעה, ולפני כמעט שנתיים החלטנו ללכת על זה. ב"ה. תמיד הייתה לי אהבה גדולה לנעליים, אבל לעצב בעצמי נעליים זו אהבה אחרת, שמתפתחת ומספקת. וכל כך משמח אותי שבנות בוחרות לנעול נעליים שלי.

נעלי מלודי

נעלי מלודי צילום: שיראל קרימולובסקי

איך נראה יום העבודה שלך?
משתנה, לרוב בסטודיו - מעצבת, משווקת, מייעצת ולפעמים גם אורזת. יש ימים שאני משוטטת במפעלים של העורות והסוליות. בוחרת חומרים חדשים לקולקציות המשתנות.

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?
העבודה אינטנסיבית ומסביב לשעון, להיות עצמאי זה לעבוד בשעות לא שעות וגם מחדר לידה. כל הזמן בחשיבה אחר החידוש והגיוון. זה קשה אבל כיף.

נעלי מלודי

נעלי מלודי צילום: שיראל קרימולובסקי

איך בחרת את שם המותג?
לפני כמעט שנתיים כשהתחלנו לחשוב על העסק, חיפשתי שם נשי למותג. לא עלו לי יותר מידי אופציות עד ששמעתי בטלוויזיה את השיר של ישראל באירוויזיון של שנה שעברה. תפסה אותי מילה בפזמון "מלודיה". קיצרתי את המילה למלודי והרגשתי שזה מתאים בול. מלודיה הוא מושג מתוך המוזיקה, ומשם גם נוצרה כל השפה החזותית. וגם שמות הדגמים נבחרים מעולם המוזיקה.