אופנה מלכותית: הנסיכות בנורבגיה ודנמרק במראה אצילי

הנסיכה הנורווגית אינגריד אלכסנדרה שמיועדת לרשת את שלטונו של אביה, חגגה לפני מספר חודשים את יום הולדתה ה-18 בסדרת אירועים שבהם הופיעה בלוקים מוקפדים וקלאסיים שעוררו התעניינות רבה

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 02/03/22 11:49 כט באדר א'

אופנה מלכותית: הנסיכות בנורבגיה ודנמרק במראה אצילי
מרי, נסיכת דנמרק, צילום: shutterstock

בית המלוכה הנורווגי אמנם מסוקר פחות מבתי המלוכה האירופיים האחרים בגופי התקשורת השונים, אך עם זאת, לא מזמן היו מספר אירועים שחגגו בממלכה ובהם הפגינו החוגגים סטייל משובח, מדויק ונקי – שלישיית התיאורים האהובים עליי, ולשם כך התכנסנו.

הנסיכה הנורווגית אינגריד אלכסנדרה שמיועדת לרשת את שלטונו של אביה, חגגה לפני מספר חודשים את יום הולדתה ה-18 בסדרת אירועים שבהם הופיעה בלוקים מוקפדים וקלאסיים שעוררו התעניינות רבה.

בתמונות שפורסמו בחשבון האינסטגרם המלכותי מופיעה הנסיכה בחליפות קלילות ושמלות על-זמניות בגזרות קלאסיות, הקו האופנתי, כמו גם בבתי המלוכה האחרים ששוחחנו עליהם לאחרונה, הוא אחיד ומאופק, מעביר מסר של לבישה חוזרת של פריטי לבוש שונים ומציג עיצובים מדויקים שנשארים רלוונטים גם לשנים קדימה.

באחת התמונות הנסיכה הופיעה בשמלת משי שחורה שלבשה אמה - מטה מאריט 18 שנה לפני כן, באחרות הופיעה בחליפה מחויטת בהירה ושמלה חורפית צנועה. גם הסטיילינג והאקססוריז שלובשת הנסיכה משדרים ניקיון וקו קלאסי, לא מקושקש ולא מצועצע, כאשר ברוב ההופעות הפומביות השיער שלה פזור בעיצוב טבעי או אסוף. אם אתם שואלים אותי, נחמד לראות ילדה / בחורה בת 18 שנכון, היא אמנם נסיכה ומחויבת לחוקי הלבוש הקפדניים והשמרנים של הממלכה, אך בכל זאת היא לבושה בצניעות, משדרת אצילות, נשיות ועדינות. 

המלוכה הדנית 

בבית המלוכה הדני, הדמות הבולטת בעולם האופנה הוא דווקא הנסיך ניקולאי בן ה-19, שישי בסדר הירושה של כתר המלוכה הדני, שעוסק בעולם הדוגמנות והופיע בתצוגות של ברברי ודיור. בדרך כלל אנחנו לא רגילים לראות על המסלול נסיכים ונסיכות אך נראה כי עיסוקו מתקבל בהבנה בממלכה. 

דמות נוספת בממלכה היא הנסיכה מרי, יורשת העצר שידועה כ"נסיכה של העם" ומשווים אותה לקייט מידלטון – גם מבחינת הסטייל ובחירות הלבוש וגם בדמיון החיצוני. מרי נולדה בטזמניה ונראה כי בהופעות הפומביות שלה היא נשארת נאמנה לשורשים ומרבה לפרגן למעצבים אוסטרליים.

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן