מאז שהתנתקה מבית המלוכה מייגן מרקל חזרה לארון הבגדים הישן שלה

הדוכסית מסאסקס ידועה כבעלת חוש אופנתי משובח, עוד מימיה כשחקנית אמריקאית בהוליווד. אולם, מאז שחזרה למולדתה ועזבה את בית המלוכה, ניכר כי מרקל נטשה את חוקיו הנוקשים של בית המלוכה

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 08/02/22 14:46 ז באדר א'

מאז שהתנתקה מבית המלוכה מייגן מרקל חזרה לארון הבגדים הישן שלה
צילום: shutterstock

יותר מידי זמן שלא דיברנו כאן על משפחת המלוכה, אמנם בתחילת השבוע המלכה אליזבת חגגה 70 שנות שלטון אבל הפעם התכנסנו כדי לדבר על זו שנפרדה ממעמדה כבת מלוכה, הלא היא מייגן מרקל, זאת לאחר שלפני שנתיים הודיעו היא ובן זוגה, הנסיך הארי, על רצונם להתנתק מבית המלוכה ולהפוך לעצמאים כלכלית. 

הסיפור של מייגן החל כסיפור סינדרלה, צעירה אמריקנית שהפכה לנסיכה, חובבת אופנה וזו שנחשבה לבעלת טעם אופנתי משובח. פעמים רבות הופיעה בביגוד טרנדי שהפך בין רגע לסולד אאוט ואף הוציאה לאור מעצבים רבים שלא היו מוכרים והעניקה להם חשיפה מלכותית בכלי התקשורת.

צילום: shutterstock

בחתונתם של השניים, מרקל הופיעה בשמלת כלה מינימליסטית מבית ז'יבנשי ושמרה על הקו המודרני, המדויק והנקי שהפך למזוהה איתה לאורך הזמן. גם מבחינת השיער מייגן שומרת על קו נקי, כאשר ברוב ההופעות נראית עם שיער פזור בעיצוב טבעי, או אסוף לאחור בסגנון מעט מרושל ולא עשוי ומהונדס מידי. 

בכל הופעה מחדש מייגן דאגה להזכיר ולהראות שמדובר בפאשניסטה רבגונית, ולצד הופעות מאופקות יותר, שמלות בגווני ניוד וורוד, הופיעה בשמלות צבעוניות ובאאוטפיטים עצרי נשימה שלעיתים נחשבו גם כעוברים על חוקי הפרוטוקול הנוקשים של הממלכה. 

מייגן והארי

מייגן מרקל צילום: shutterstock

בחודש ינואר 2020 ובאופן מפתיע הודיעו בני הזוג על מעבר לצפון אמריקה ויציאה לדרך עצמאית, ותוך זמן קצר המלכה הודיעה כי תאסור על השניים להשתמש בתארים המלכותיים שלהם. בעוד הארי נשאר לסדר את הסוגיות הלא פתורות בארמון המלוכה, עמודי הרכילות התמלאו בתמונות פפראצי של מייגן בקנדה, ומהר מאוד נראה כי היא חזרה אחורה בזמן אל ארון הבגדים הישן שלה.

צילום: shutterstock

ביחד עם מגפת הקורונה שהשתלטה על העולם, בני הזוג שמרו על שקט יחסי והמעיטו בהופעות הציבוריות שלהם. כשזה כן קרה – היה ניתן להבחין בשינוי של הקו האופנתי של מרקל, לעיתים הפציעה בלוקים שהזכירו לנו את הימים הנוצצים שלה, בסטייל נקי, מוקפד, מדויק ונשי ובפעמים האחרות נראתה בבגדי ספורט ובפריטים צנועים, פשוטים ונוחים כאחת מן המניין. מייגן עשתה את המעבר חזרה מבריטניה הישר אל העין הציבורית של ארה"ב וניתן להבחין שגם ההופעות החיצוניות שלה מבהירות שהשתחררה מבית המלוכה ומחוקיו הברורים. 

צילום: shutterstock

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן