מעצבת סיפורים "מתקשה להתאים שם לתכשיט": מעצבת Le Poem בראיון מיוחד

מעצבת התכשיטים דניאלה קנר מספרת מה הבגד שלעולם לא תלבש, איך נראה יום עבודה כאשר היא עובדת על ליין עיצובים חדש, וגם, מה היא אוהבת בעצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 11:39 יז בשבט התשפב

"מתקשה להתאים שם לתכשיט": מעצבת Le Poem בראיון מיוחד
דניאלה קנר, צילום: יעל בראשי

דניאלה קנר, נשואה לגבי ומתגוררת בירושלים. אוהבת להתעסק בכל תחומי העיצוב: מעצבת פנים, UX/UI, ומעצבת תכשיטים לחברת Le Poem. התחילה לעצב תכשיטים בזמן לימודי התואר בעיצוב תעשייתי. חברת התכשיטים Le Poem מאפשרת לכל אחת לבחור את העיצוב האישי עבורה, שמתאים לסגנון הייחודי שלה, באמצעות זהב, יהלומים, ואבני חן טבעיות בלבד. 

פריט חובה שיש לך בארון?
ג'ינסים! אני פשוט מכורה לג'ינסים. אני אוהבת פריטים מינמליסטים, שאפשר לשלב עם הכל.

הבגד שלעולם לא תלבשי?
אף פעם לא אהבתי ללבוש דברים צועקים מדי. כרגע אני לא יכולה לדמיין את עצמי לובשת פאייטים, אבל זה תמיד יכול להשתנות. הסגנון שלי לא צועק מידי, הוא עדין ודי מינימליסטי, ורואים את זה גם בעיצובים שלי.

צילום: אודל דרורי

טעות ראשונה שעשית בתחום?
אני חושבת שהטעות הראשונה שלי היא שנתתי לטעויות שלי להשפיע ולהטיל ספק בעצמי. היום אני כבר מבינה שהטעויות הקטנות האלו, שאנחנו כל כך נבהלים מהן, זה דווקא משהו שמאפשר צמיחה. מה שגורם לנו להתקדם וללמוד בסופו של דבר.

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?
אני אוהבת את המוטיבציה שלי לבצע דברים ביעילות ועם כל הכוח, לגרום לתוצר הסופי לצאת כמו שדמיינתי ולהתאים ללקוח עם מלא תשומת לב לפרטים הקטנים. ועדיין ליהנות מהתהליך. 

איך נראה יום העבודה שלך?
זה מאוד תלוי. יום העבודה שלי משתנה מאוד מיום ליום, אני אוהבת כל פעם לחוות את היום שלי קצת אחרת.

לפעמים אני מעצבת תכשיטים, ולפעמים אני מעצבת תצוגות או אפליקציות. לרוב, כשיוצא ליין חדש של תכשיטים, אני מתחילה עם מחקר של צורות וצבעים ומה אני רוצה שהליין ישדר. מחפשת השראות סביבי, כשיש לי רעיון כללי אני מתחילה עם מלא מלא סקיצות מהירות. אז אני מסננת את הסקיצות שאהבתי ומעמיקה בכל סקיצה נבחרת בנפרד עד שאני מקבלת צורה וצבעים מדויקים שאני מרגישה שלמה איתם. ואז אני עובדת במקביל עם לה פואם לייצר את הרעיונות שלי בשלמותם. 

צילום: נועה נבו

הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?
זה נשמע מצחיק, אבל הדבר שהכי קשה לי זה למצוא לתכשיט שם. זה נשמע כל כך פשוט, אבל יש בזה מלא חשיבה. אני תמיד יושבת על זה שעות כי אני רוצה שהשם יהיה מושלם, שישדר את כל התחושות והסגנון שרציתי לשדר.

איך בחרת את שם המותג?
הבעלים של Le Poem בחרו את השם. Le Poem- "השירה" בתרגום לעברית, כמו ששירה היא חיבור של מילים, כך עיצוב אישי של תכשיט הוא חיבור של החומרים הטובים ביותר בצורה המדויקת ביותר.