במראה חורפי וחגיגי: מה לובשים להדלקת נרות?

לפני שאתן לכן את הרעיונות שלי ללוקים המנצחים של החג, קבלו סקירה קצרה על הטרנדים העכשוויים. מבחינת הצבעים החורפיים, הבגדים הנוחים וגם השיטה המושלמת לאירוח

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 05/12/21 14:20 א בטבת התשפב

במראה חורפי וחגיגי: מה לובשים להדלקת נרות?
שדה בר, צילום: שילת מזרחי

החג האהוב עליי בשנה הגיע. מודה שלא תמיד התרגשתי ככה מימי החנוכה, עם הזמן, הבגרות ואולי גם האמהות, חנוכה הפך לחג אהוב במיוחד. מרגש, מלא באור, בתקווה ובתחושה של אופטימיות וקסם כזה באוויר שלא ניתן להסביר במילים. 

בדרך כלל חנוכה מגיע ביחד עם מזג אוויר חורפי, גשום וקר במיוחד אך השנה אנחנו בימים קצת שונים ומבלבלים ולא כל כך ברור האם החורף כבר כאן. בינינו, לא פשוט לעקוב אחר הגחמות של מזג האוויר. מה שכן אנחנו יודעות, זה שבין אם אתן מארחות את כל המשפחה או החברים, ובין אם אתן מתארחות ומתפנקות, רוב האאוטפיטים של החג יהיו מותאמים לאווירה ביתית, קלאסית, נעימה ונוחה. 

לפני שאתן לכן את הרעיונות שלי ללוקים המנצחים של החג, קבלו סקירה קצרה על הטרנדים העכשוויים. בגזרת הצבעים הצבע הנכון של הרגע הוא הצבע הסגול ובמיוחד בגווניו הכהים יותר. בגזרת הנעליים ובאווירת הסגרים הביתיים שפקדו אותנו בשנה שעברה מככבות נעלי הבית – חוץ, כפכפים פרוותיות ומפנקות שמתאימות בול לאירוח ביתי של קלאס באפס מאמץ.

galler

galler צילום: לירון ויסמן

מבחינת השמלות, שמלת הסריג הנוחה והמחמיאה בהחלט מובילה, ואפשר להבין גם למה. באופן אישי אני מאוד מתחברת לשמלות סריג, הן מפנקות, מתאימות גם להריוניות, משדרות קלאסיות ונשיות ואפשר לשדרג אותן ברגע עם האקססוריז הנכונים. כמובן שפלטת גווני הבז' והאדמה ממשיכה לשלוט בטרנד, אך כמו שכבר הבנו והכרנו את המגמה, גם הצבעים העזים הופכים לדומיננטיים יותר. ומה נניח מעל השמלה אתן שואלות? בלייזר אהוב ליבי כמובן, לקבל איתו את פני האורחים שלנו ולאחר מכן להוריד על מנת לא להרגיש מסורבלות מידי. הוא בין הפריטים היותר מדויקים שכל אחת מאיתנו ללא ספק חייבת בארון, בין אם בגזרת אובר סייז ובין אם בגזרה מחמיאה וצמודה יותר לגוף, הבלייזר כאן כדי להישאר, תמיד סוגר פינה, תמיד רלוונטי ובכל צבע.

 עגילים-מיכל בן עמי. קשת krush קרן גרינפלד, צילום: עמיר צוק

עגילים-מיכל בן עמי. קשת krush קרן גרינפלד, צילום: עמיר צוק צילום: שמלה-Cleeo by leeor צילום-עידן כהן. נעליים normanandbella, צילום:גלעד בר שלו

לסיכום וכמו שאני תמיד מנחה, תבחרו פריט אחד שיקי ונוח וסביבו תרכיבו את הלוק השלם, לוק שמורכב משכבות הוא הפתרון האולטימטיבי לימים אלו והכי כיף שאפשר לשחק איתו.

חג שמח, מלא באור, ביטחון, שמחה ואהבה.

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן