במראה מוקפד וצנוע: קייט מידלטון נפגשה עם נפתלי בנט

הדוכסית הבריטית הגיעה לוועידת האקלים בגלזגו לבושה בשמלת מעיל כחולה באורך מידי ובגזרת מעטפת. הסטיילינג היה מדויק עם עגילים נופלים ונעלי סירה מבד זאמש, ואיך אפשר בלי כריות כתפיים?

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 07/11/21 20:50 ג בכסלו התשפב

במראה מוקפד וצנוע: קייט מידלטון נפגשה עם נפתלי בנט
מידלטון, צילום: shutterstock

ביום שני השבוע התקיים אירוע קבלת הפנים לראשי המדינות בוועידת האקלים שאירח יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס. לצד מנהיגי העולם, הגיעה גם משפחת המלוכה הבריטית לוועידה בגלזגו שבסקוטלנד ועם כל הכבוד לנושא החשוב, ויש הרבה כבוד, מי שבאמת תפסה את עינינו באופן לא מפתיע, היא הדוכסית קייט מידלטון שאף השקיעה בסמול טוק ובלחיצת ידיים עם ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט.

הלוק הנבחר של הדוכסית היה שמלת מעיל כחולה באורך מידי ובגזרת מעטפת, את השמלה עטרו שני כפתורים שחורים מלפנים ומאחור באזור המותניים, שרוולי השמלה היו באורך 7/8 ואיך אפשר בלי הטרנד הבולט והאהוב עלינו – כריות בכתפיים. השמלה שייכת למותג הלונדוני Eponine ואליה צוותו בסטיילינג מדויק עגילים נופלים ונעלי סירה מבד זאמש, שיער אסוף לאחור ואיפור טבעי.

בנט ומידלטון

בנט ומידלטון צילום: ללא

כבר יותר מעשור שמידלטון מכהנת כדוכסית קיימברידג' ומאז שנכנסה בשערי הארמון היא נחשבת לאייקון אופנה ולאחת הדמויות המשפיעות על האופנה בבריטניה ואף מחוצה לה. היא קובעת טרנדים, הופיעה על השער של מגזין "ווג" הבריטי, שמלות רבות הפכו ל"סולד אאוט" בעקבותיה ומותגים רבים, גם כאלו שהיו אנונומים לגמרי הפכו להצלחה ברגע אחד.

קייט מידלטון

קייט מידלטון צילום: shutterstock

יש הרואים בקייט מובילה אופנתית אשר משתמשת בבגדיה לטובת העברת מסרים חברתיים או היסטוריים ואחרים טוענים כי סגנון הלבוש שלה דודתי ומשעמם. מידלטון הרכיבה מלתחה מגוונת שגרמה למשפחת המלוכה להיות מוצגת באור אופנתי, עכשווי ונגיש. פעמים רבות היא מופיעה במכנסי ג'ינס, קרדיגנים וטי שירטים מרשתות האופנה הגדולות בעולם שנגישות לכלל האוכלוסייה ולא רק בצעיפי פרווה ושמלות ממותגים שאפשר רק לחלום עליהם.

צילום: shutterstock

בת'ן הולט כתבה ספר חדש הבוחן את סגנון הלבוש של מידלטון לאורך השנים, תוך התמקדות בהתפתחות הקו האופנתי שלה – מהמראה המהוגן והקלאסי בתחילת דרכה ועד לכתפיים החשופות שהיא מציגה בהופעותיה האחרונות. באופן אישי, לרוב אני מאוד מתחברת לסגנון הלבוש של הדוכסית, קלאסי, צנוע, מרשים ונשי. היא לא נותנת לכללים של הלבוש המלכותי להגביל אותה וניתן לראות אותה לובשת גם צבעים עזים כגון ירוק כחול, צהוב ובעיקר אדום. היא מצליחה לשלב באופן מדויק בעיני צניעות מרשימה ובגרות ביחד עם סטייל גבוה, על זמני וקלאסי מאוד.

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן