קייט מלמדת את מייגן שיעור ביחסי ציבור

עם הסרת ההגבלות, ויליאם וקייט חזרו לעבודה בכל הכח, מלאים רעיונות יצירתיים חדשים, שמוכיחים שוב, את חשיבות פעילותה של הדוכסית

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 06/08/20 14:08 טז באב התשפ

קייט מלמדת את מייגן שיעור ביחסי ציבור
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

עם הסרת ההגבלות, ויליאם וקייט חזרו לעבודה בכל הכוח, מלאי רעיונות יצירתיים חדשים. קייט, במהלך גאוני, הצליחה לרתום את ההתעניינות העולמית בבגדים שהיא לובשת, ה״קייט אפקט״, לטובת פעילויות הצדקה שלה. 

בני הזוג קיימברידג׳ פעלו רבות בחודשים האחרונים, למען עובדי מערכת הבריאות, במסגרת קרן הצדקה שלהם. בסוף חודש יולי, הוכרז כי הקרן תורמת 1.8 מיליון ליש״ט לטובת עובדי מערכת הבריאות. 

לפגישה, קייט לבשה שמלה חדשה, מאת סוזנה. השמלה בצבע לבן עם נקודות כחולות, מכופתרת, עם צווארון, שרוולים קצרים, קפלים וחצאית מלאה. השמלה עוצבה על בסיס דגם משנות החמישים, מכותנה אורגנית. למחרת, סוזנה פרסמו פוסט, לפיו, בשיתוף פעולה עם קייט, הם מתחייבים לתרום עשרים אחוזים מההכנסות על הדגם הספציפי, לפרויקט הצדקה לטובת עובדי מערכת הבריאות. 


/>  

 

השבוע, הוכרז על יזמה נוספת של קייט. היא איחדה תשעה עשר מותגים בריטיים, לתרומה של פריטים בסיסיים עבור תינוקות. קייט הגיעה לשפילד - מרכז חלוקה, כדי לפגוש אמהות ולפרוק ארגזי תרומות, ולבשה שמלה לבנה של סוזנה, שנלבשה לווימבלדון בשנה שעברה. 



 

קייט, כזכור, אוהבת ללבוש את השמלות שלה שוב ושוב, והאסטרטגיה היא שינוי האביזרים. בשנה שעברה, המראה והאביזרים היו בהשראת הסרט השחור-סגול של וימבלדון, ולכן היא בחרה חגורת סרט שחורה ונעלי עקב שחורות, והמראה שנוצר היה של צבעים מנוגדים. הפעם, היא בחרה לשלב את השמלה עם חגורה לבנה ונעלי עקב אפורות בהדפס מנומר. המראה שנוצר הוא הרמוני, ללא ניגודים בולטים לעין. 

 

המסיכה היא של מותג בגדי הילדים אמאיה, המשתתפים בפרויקט הצדקה. בהמשך, התפרסמה נוספת של קייט, בעודה אורזת מוצרים. קייט לבשה שמלה מכופתרת של המותג בודן. בודן, גם הם, משתתפים בפרוייקט חלוקת הפריטים לתינוקות. 

 

בשנה שעברה, מייגן עיצבה קולקציית קפסולה עבור SmartWorks, המסייעים לנשים לשוב למעגל העבודה.

 

 

ההבדל בין השתיים הוא, שבעוד מייגן רצתה לעמוד מאחורי הקלעים, קייט מודעת לכוח של הבגדים כאשר היא לובשת אותם, ועושה שימוש באופנה כמנוף עבור דברים גדולים יותר. פעמים רבות, אופנה נתפסת כחלק שטחי ולא הכרחי בחיים. קייט מוכיחה, שוב, שאופנה ונשיות הן כוח, ואפשר להעביר מסרים רבים, בלי להגיד מילה.

 

 

לטורים קודמים