מייגן מרקל משיקה קולקציה חדשה - הבגד שלך לעבודה

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור- הקולקציה החדשה של מייגן

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 19/09/19 09:49 יט באלול התשעט

מייגן מרקל משיקה קולקציה חדשה - הבגד שלך לעבודה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בשבוע שעבר, מייגן השיקה קולקציית קפסולה בעיצובה. ההשקה הייתה האירוע שסימל את חזרתה מחופשת הלידה. 

הקולקציה עוצבה בשיתוף פעולה של מייגן עם מותגים בריטיים, לטובת ארגון Smart Works, שהיא משמשת כפטרונית המלכותית שלו. הארגון מסייע לנשים להיכנס למעגל העבודה על ידי הכנה לריאיונות, ומספק להן קואוצ׳ינג, הכוונה מקצועית, עצות סטיילינג ובגדים שנתרמים לארגון. 

מייגן, שתומכת מאוד בהעצמה נשית, העלתה רעיון של יצירת קולקציית בגדים משרדיים, שתהיה זמינה עבור הנשים כל השנה. במהלך השנה החולפת, היא לקחה חלק בתהליך העיצוב של הפריטים, ואפילו הפתיעה במהלך יום הצילומים וביימה את חלקו. הקולקציה זמינה לרכישה בכל מקום, ועל כל פריט שנרכש, פריט אחד נתרם לעמותה. 

בין הפריטים, שמלות בגזרה ישרה שמחמיאה לכל מבני הגוף. השמלות זמינות בצבעי כחול ושחור. בנוסף, חולצות כפתורים, מכנסיים בגזרה ישרה, חליפות ותיקים. 

להשקה עצמה, מייגן לבשה חולצה לבנה מכופתרת ומכנסיים שחורים מהקולקציה, אותם שילבה עם אביזרים חומים. שחור וחום פחות מסתדרים בעין, וחבל שהיא לא שילבה את הפריטים עם נעליים וחגורה בשחור, או, לתוספת צבע- אדום. היא ענדה את עגילי הפרפר והצמיד שירשה מדיאנה. 

אני ממליצה בחום לנסות ולהשיג פריטים מהקולקציה ברשת. הם קלאסיים, איכותיים, מסייעים למטרה טובה, ותמיד כיף להיראות כמו הדוכסיות החביבות עלינו, בעיקר במחיר סביר.

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.