קייט יוצאת מהבית אחרי הסגר - ולא מתאמצת להרשים

אחרי ימים של סגר, קייט חוזרת לפגישות ואירועים מחוץ לבית. ולמרות שהיא יכולה להשקיע יותר, היא בוחרת כהרגלה להעביר מסרים חברתיים בלבוש מתאים

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 02/07/20 16:50 י בתמוז התשפ

קייט יוצאת מהבית אחרי הסגר - ולא מתאמצת להרשים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

לאחר חודשים של סגר, השבוע חזרו ויליאם וקייט לפגישות מחוץ לבית. הביקור הראשון של קייט היה במשתלה. והוא שירת שתי מטרות: הראשונה, עידוד קניה בעסקים קטנים, שנפגעו קשות במהלך הסגר. השנייה, עידוד העיסוק בגננות, מטרה קרובה ביותר ללבה של קייט. ויליאם בתורו, ביקר במאפייה. 

 

 

אשר לבגדים של קייט, על פניו, הופעה יומיומית משמימה ופרקטית למדי, שמתאימה למשתלה. אלא שכל הבגדים היו חדשים, למעט החולצה, וכולם היו במחירים סבירים. ה״קייט אפקט״ הופעל, וכל המוצרים אזלו מהמדפים תוך שעות. 


 

 

בהמשך השבוע היא ביקרה בהוספיס לילדים בנורפוק. קייט היא הפטרונית המלכותית של EACH, האגודה הבריטית לטיפול הוספיס בילדים. היא פגשה אנשי צוות, הורים וילדים, והשתתפה בנטיעת גינה. 

 

 

לפגישה היא לבשה שמלה פרחונית של Faithfull The Brand, וענדה עגילים של אקססורייז. הבחירה הפרחונית מתבקשת לנטיעת גינה, אך המסר עמוק יותר.  הצבעוניות על הרקע הסגול משדרת אופטימיות, תכונה נדרשת ביותר בימי הקורונה, ובעיקר עבור משפחות המתמודדות עם מצבים רפואיים קשים. 



 

 

כיאה לקייט, התמונות משדרות אופטימיות גם לעם הבריטי, שחוזר לאט לאט לשגרה, וחיכה מאוד לראות אותם מחוץ לבית. והעובדה שהשמלה שלבשה אזלה מהמדפים, מעוררת אופטימיות ותקווה  עבור הכלכלה הבריטית.

 

 

לטורים קודמים