תיאמו ביניהן? קייט ומייגן בלוק קז'ואל משוחרר

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/19 12:06 ח בתמוז התשעט

תיאמו ביניהן? קייט ומייגן בלוק קז'ואל משוחרר
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

שבוע עמוס עבר על מייגן, בשבת שעברה התקיימה ההטבלה לבנה, בהמשך השבוע הופיעה בטורניר הטניס "ווימבלדון", והצליחה להכעיס לא מעט אנשים, והאירוע האחרון, טורניר פולו מסורתי, אשר מטרתו גיוס כספים לצדקה, בו שיחקו הנסיכים וויליאם והארי. 

לא ברור אם היא התעייפה מלארגן לעצמה לוק רשמי לכל ימות השבוע, או שזה היה מתוכנן, אבל לטורניר הפולו, הגיעה מרקל בשמלת קז'ואל רחבה וקלילה. גם קייט נכחה במקום, והגיעה בלבוש מאוד לא רשמי, כך שיש מקום לחשוד, שהן תיאמו ביניהן את הסגנון.

מה שכן, תמונות משותפות של השתיים משוחחות ומחוייכות, לא בדיוק זכינו לראות. מה ששוב מציף את החשש כי הן לא באמת מסתדרות האחת עם השניה. מי שכן היה שם בשביל להביע קצת קרבה משפחתית, הוא הנסיך ג'ורג', שעמד לצידה של מייגן למשך דקות ארוכות.

 

אז מה היה לנו שם? מייגן התהדרה בשמלה רחבה, בגוון ירוק זית של של ליסה מארי פרננדז. על החגורה היא העדיפה לוותר, ודי בצדק. הקשירה לא הייתה מחמיאה לה בשלב זה. קייט בחרה בשמלת שיפון ורודה, של L.K.Bennett וסנדלי פלטפורמה גבוהות ובהירות. לא ברור איך הצליחה לרוץ איתן על הדשא ולשמור על יציבות, אבל זו עוד סיבה טובה לפרגן לה בכמה נקודות.

כפיים להארי

 

 

 

לטורים קודמים