אמא קייט: איך מגדלים ילדים בבית מלוכה?

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור - איך לגדל ילדים בבית מלוכה?

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 07/11/19 15:34 ט בחשון התשפ

אמא קייט: איך מגדלים ילדים בבית מלוכה?
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

בריאיון האירוסין של ויליאם וקייט, ויליאם סיפר שאחד הדברים שהוא אוהב במשפחת מידלטון, הוא הקשרים הקרובים בין בני המשפחה.
בניגוד לקייט, ויליאם גדל בצל גירושי הוריו, ולאחר מכן מותה של דיאנה, שהשפיע עליו מאוד. 
דיאנה עמדה על כך שויליאם והארי יחוו חוויות ילדות במקביל לתפקידם המלכותי, מה שהיה חידוש לחינוך בארמון. 
כשנולד ג׳ורג׳, התברר שויליאם וקייט הולכים בעקבות דיאנה ומשפחת מידלטון. הילדים גדלים קרוב להוריהם, וקייט נצפית מטיילת איתם בגני קנסינגטון. 
 


כשהם נזקקים לעזרה, ויליאם וקייט נשענים על האומנת, אנה מריה בורלו, ועל סבא וסבתא מידלטון. 
אנה מריה מלווה את הילדים גם לאירועים מלכותיים, ובתמונה ניתן לראות אותה שומרת על שארלוט ועומדת מאחוריה, בעוד שארלוט וג׳ורג׳ מציצים מהחלון בארמון באקינגהם. 



האיזון בין ילדות רגילה ומלכותית חשוב מאוד לויליאם וקייט. מצד אחד, הם שואפים לגדל את ילדיהם בצורה נורמלית ככל שניתן, ומצד שני- הם המשפחה המלכותית, הציבור מתעניין בהם, והם לא יכולים להסתתר. 
ולכן, הם מתפשרים. הילדים מצטרפים לאירועים גדולים כמו חתונות ויום ההולדת של המלכה, יחד עם שאר בני הדודים המלכותיים. 



בניגוד למלכה אליזבת, שהשאירה את הנסיך צ׳ארלס והנסיכה אן בבית למשך חצי שנה, כשיצאה למסע לאחר הכתרתה, ויליאם וקייט מקפידים לצרף את הילדים לנסיעות לחו״ל, בעיקר לארוכות שבהן. 



בשאר הזמן, כאשר הילדים בבית, הם מנהלים אורח חיים פרטי למדי. מספר פעמים בשנה, ארמון קנסינגטון מפרסם תמונות משפחתיות או תמונות של הילדים לבד, בדרך כלל סביב אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או היום הראשון ללימודים. את התמונות קייט, חובבת הצילום, מצלמת בעצמה. 



ויליאם וקייט שניהם טיפוסיים ספורטיביים מאוד, ולכן גם הילדים עוסקים בסוגים שונים של ספורט ופעילות גופנית. לאחרונה, ויליאם וקייט לקחו את ג׳ורג׳ ושארלוט לצפות במשחק כדורגל של הקבוצה האהובה על ויליאם, אסטון וילה. 



בעניין האופנה, קייט אוהבת מאוד להלביש את הבנים בבגדי הילדים של ויליאם, שנשמרו כל השנים. כמיטב המסורת האריסטוקרטית הבריטית, בנים אינם לובשים מכנסיים ארוכים עד גיל שמונה, ולכן, באירועים חגיגיים, ג׳ורג׳ לובש מכנסיים קצרים וגרביים.
גם עבור שארלוט, קייט מעדיפה את הסגנון הבריטי המסורתי, עם שמלות פרחוניות בעלות כיווצים. 



כשקייט מבלה עם הילדים, היא עוברת, כמו כל האמהות, למדי ב. במקרה שלה- חולצות פסים ומכנסי ג׳ינס. 



בקיץ, היא מעדיפה שמלות מרשתות כמו זארה, אל. קיי בנט וand other stories. את השמלות היא משלבת עם סנדלי פלטפורמה, שהיא מנועה מללבוש באירועים רשמיים, כי המלכה אינה מחבבת פלטפורמות. 



במהלך השנים, קייט נצפתה גם קונה דברים בסופר עבור הילדים, כמו שאפשר לראות בסדרת התמונות כאן. 



עושה רושם שג׳ורג׳, שארלוט ולואי מתנהגים כמו ילדים נורמליים ובריאים בנפשם. הם אוהבים להתחבק, לשחק ולחטט לאמא בתיק, וגם הם חוטפים התקפי זעם ברגע הלא נכון ועושים בושות להורים. 


 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.