צבע הכסף - הפריטים הכסופים שמשדרגים כל הופעה

למרות שכל מכתיבי הטעם באופנה העולמית פסקו שסולם הצבעים "הנכון" בקיץ 2018 הוא צהוב וטורקיז, ואם מוכרחים אז גם תכלת, נשים רבות מתקשות להיפרד מהאפור הכסוף שלעתים קרובות נחשב ל"שחור החדש".

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 07/06/18 09:33 כד בסיון התשעח

צבע הכסף - הפריטים הכסופים שמשדרגים כל הופעה
צילום: shutterstock

גם בתעשיית האביזרים בכלל, ובעיצוב נעליים ותיקים בפרט, אוהבים את הגוון המתכתי. אלא שלא קל למצוא אותו בחנויות המציגות קולקציות חדשות. התגייסתי למשימה ויצאתי לחפש את צבע הכסף. במותג נעלי הנוחות איזי ספיריט, עם מבנה המתאים גם לכפות רגליים עם בעיות, יש סנדלים וסניקרס אפורים נוחים כמו כפפה, במידות 36-41 ובטווח מחירים של כ-300 עד כ-400 שקלים.

צילום: איזי ספיריט

צילום: איזי ספיריט

ברשת Timberland  יש סנדלי נשים מרצועות עור רך בצבע כסף, עם עקבי שעם במבנה המתכתב עם נעלי נוחות, וגם סנדלי כותנה אורגנית עם סוליות מגומי ממוחזר החל מ-299 שקלים.

צילום: טימברלנד

ברשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז יש מגוון גדול של סנדלים שטוחים ועל עקבים בגבהים שונים, בגווני כסף, ברונזה וזהב. המידות שם הן 35-43 וטווח המחירים 99-249 שקלים.

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז צילום: אושרי תורתי

במותג אאוטדור של קלגב, יש תיק גב כסוף ונוצף בסגנון ילקוט בית ספר, ואילו בקולקציית הקיץ החדשה של המותג הטבעוני Moya, יש תיקים וארנקים אלגנטיים  לשעות היום והערב בצבעי אפור וכסף. ניתן למצוא את המותג הזה בקניונים, שם הם עולים 148-249 שקלים.

צילום: קל גב

מויה

מויהצילום: איתן טל

כפכפים אלגנטיים עם קשר של שתי רצועות עור, אחת אפורה ואחת לבנה, ניתן למצוא אצל המעצבת שלומית אופיר,  והמעצבת כרם קמינסקי עיצבה עבור רשת "תיק ותיק" תחת המותג KARIN , ,heh תיקים עם רצועות גב במראה צעיר, וגם תיקי צד ויד, ביניהם אחד במבנה של מעטפה בגוונים של אפור כהה ואפור בהיר. המחירים: 650-750 שקלים.

צילום: ואג פארד

צילום: שלומית אופיר

ולבסוף, בחנויות המוכרות את המזוודות של סמסונייט, יש גם תיקים כסופים בסגנונות שונים, כולל אלגנטיים המתאימים לשמחות המשפחתיות של הקיץ.

צילום: סמסונייט