פאשניסטה מסכמת את שבוע האופנה הישראלי

הסטייליסטית והבלוגרית שיינא קייט בטור שכולו סטיילינג, טיפוח ואופנה. אם תמיד רציתן לדעת מה מתאים ונכון ולא היה לכן את מי לשאול, הגעתן למקום הכי נכון! והפעם, היא חזרה אלינו משבוע האופנה, עם הרבה חוויות

חדשות כיפה שיינא קייט 19/03/19 09:00 יב באדר ב'

פאשניסטה מסכמת את שבוע האופנה הישראלי
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

תארו לכן עולם שבו הכל מותר, עולם בו הדבר היחידי שחשוב הוא אומנות הלבושים. מקום בו הביטוי העצמי שלם, האומנות חוגגת והיצירה הישראלית מקבלת את הכבוד הראוי לה. ניחשתן נכון, מדובר בשבוע האופנה הישראלי שחגגנו שבוע שעבר.

מי מאיתנו לא הייתה רוצה להיות חלק משבוע האופנה? בדיוק בשביל זה חברתכן הנאמנה עזבה את הבית, הכביסות, האוכל ושעות השינה, והכנתי לכן הצצה מיוחדת לשבוע האירועים הכי נוצצים בארץ,
מאחורי הקלעים והעיצובים הצנועים הכי היסטרים של שבוע האופנה. מוכנות?

שילובי הדפסים הם הדבר החם והדבר החם הבא בעולם האופנה העולמית ובעיקר התל אביבית האמנית ומעצבת האופנה לרה רובסנובסקי פיצחה את הנוסחה לשילוב אידיאלי בן טקסטורות והדפסים משוגעים שמתמזגים מדהים אחד עם השני.

צילום: אבי ולדמן

צילום: אבי ולדמן

 

מאחורי כל לוק מושלם ככול שיהיה, עובד צוות של מעצבי שיער, מאפרים, מלבישים ואנשי מקצוע נוספים סביב השעון בכדי שהדוגמניות יצאו אל המסלול מתוקתקות מכף רגל ועד ראש, לפני כל תצוגה הדוגמניות מתארגנות לפחות שעתיים וזה לא כולל את המדידות, הלבשה וכו'..

צילום: סון ליבמן

 

אירועי שבוע האופנה אפופים שמפניה וויסקי איכותי, באווירה שהכל אפשרי. כל אנשי העסקים והמעצבים, נפגשים במקום אחד בו המסר הוא ברור - אופנה היא שפה שמחברת בן מגדרים, מינים וחוץ ממנה שום דבר אחר לא חשוב.

ואם כבר חיבור בן אנשים, את ימיי בבוהמה הישראלית, חלקתי עם הרבה צחוק ובעיקר תעופה עצמית, עם האחת והיחידה, הבלוגרית "הילה תלתלים", שבלעדיה שבוע האופנה היה חסר צבע.

הבלוגרית הילה תלתלים ואני-פאשניסטה

הבלוגרית הילה תלתלים ואני-פאשניסטהצילום: סון ליבמן

 

נסכם את אירועי השבוע, בשאיפה לשנה מוצלחת יותר בתחום האופנה הצנועה, בה מעצבות דתיות וחרדיות יגבירו הילוך ולא יפחדו להיות הן, לא יפחדו מצבע ומייחודיות, וייצגו אותנו בכבוד בשבוע האופנה הבא בעזרת השם.

 

לעוד הפתעות וסקירות משבוע האופנה, מוזמנות להצטרף לקבוצת הפייסבוק פאשניסטה, ולעקוב אחריי באינסטגרם Fahionista.blog.


 נשיקות פאשניסטה.