פאשניסטה בטור אקססוריז מיוחד לחג הסוכות!

הסטייליסטית והבלוגרית שיינא קייט בטור שכולו סטיילינג, טיפוח ואופנה. אם תמיד רציתן לדעת מה מתאים ונכון ולא היה לכן את מי לשאול, הגעתן למקום הכי נכון! והפעם? טור מיוחד לסוכות.

חדשות כיפה שיינא קייט 20/09/18 16:59 יא בתשרי התשעט

פאשניסטה בטור אקססוריז מיוחד לחג הסוכות!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

סוכות כאן וזה הזמן המושלם להתרכז בפרטים הקטנים. לכל אחת מאיתנו יש בארון אקססוריז ששווה בחינה מחודשת או פריט שאנחנו מאוד אוהבות ויכול להקפיץ כל הופעה. כי שמלה מהממת זה לא מספיק. הכנתי עבורכן כמה טיפים שיעזרו לכן לשלב פריטים שיש לכן בבית וליצור הופעה מרשימה בערב החג.

לחובשות כיסוי הראש- חגי תשרי הם הזמן המתאים ביותר להוציא את הכיסוי הנוצץ או המקושקש מהארון ולשלב איתו מראה נקי וקלאסי, מומלץ לא ללבוש הדפס מקושקש וכיסוי ראש נוצץ או מקושקש בהופעה אחת. לחובשות הפאה- מאחר ובפאות אין אפשרות לשחק הרבה, תוכלי לשלב איזו קשת מעניינת עם פנינים או פרחים ממתכת או סרט ראש שאת אוהבת.

סרט ראש

סרט ראשצילום: הילולים

שמלה של המותג LYA FASHION מבית לינור אברג

שמלה של המותג LYA FASHION מבית לינור אברג'ילצילום: יניב אדרי

 

למרכיבות המשקפיים- ערב החג זה הזמן הכי טוב להוציא את הזוג הכי נוצץ או צבעוני שלכן. במידה ובחרת מראה צבעוני, כדאי ללכת על משקפיים באותם הגוונים או בצבע הנעליים, על מנת ליצור לוק שלם.

ורובל אופטיק ביוטיק תאו

ורובל אופטיק ביוטיק תאוצילום: עדי גלעד

 

עגילים ושרשראות - מאוד חשוב לזכור גם בשרשרת וגם בעגילים, לא להעמיס יותר מידי על השמלה או החולצה שבחרנו. במידה והחולצה מקושקשת כדאי להסתפק בעגילים צמודים לאוזן ולוותר על השרשרת אלא אם כן היא ארוכה. חשוב מאוד לזכור לא לענוד עגילים גדולים יחד עם שרשרת גדולה בכדי שלא יהיה עומס במראה. שרשרת ארוכה תעזור לכן ליצור מראה ארוך יותר ותסיט את הפוקוס מאזור הבטן, כלומר תטשטש את האזור המלא יותר. חשוב לזכור כי צבעים כמו שחור, חום, לבן וג'ינס, משתלבים עם כל צבע שנבחר, מהבהיר ביותר לכהה ביותר ולכן יותר נוח ליצור לוקים מהממים לבד ובקלות.

שרשרת סטייטמנט טיפות, 145 שח, להשיג בעדיים מכל הלב

שרשרת סטייטמנט טיפות, 145 שח, להשיג בעדיים מכל הלבצילום: יוסי גמזו לטובה

 

נעליים הם אחד האקססוריז הבולטים ביותר, למרות שאנו פחות רואות אותן. אני אומנם לא בעד עקבים, כי לרוב הם לא נוחים, אבל אם אתן נמצאות במקום אחד ולא הולכות הרבה, לכו על זה. באופן אישי אני ממליצה ללכת על משהו יותר נוח לרגלים בייחוד כשיש ילדים בסיפור, כי להתרוצץ  בעקבים זה פחות כיף בחג. עיקר הדגש בנעליים הוא ההתאמה בצבעים, אם החלטתן ללכת על מראה נועז, תוכלו לעדן בנעליים בצבע נטרלי(ניוד) או באחד מצבעי הבסיס (לבן, שחור, חום וגינס). עוד שילוב יפה, הוא לבחור גוון תואם וללכת על לוק מונוכרומטי שהכל באותו הגוון, לנשים שרוצות ליצור מראה ארוך יותר.

 99.90 שח נעלי סקופ חורף 19

99.90 שח נעלי סקופ חורף 19 צילום: עמירם בן ישי

 

מוזמנות להמשיך להתעדכן בעוד הרבה הפתעות בדף הפייסבוק שלי, חפשו "פאשניסטה", באינסטגרם- Fashanista.blog, או במייל-Fashanista770@gmail.com.

חג שמח!

 

לטורים קודמים