מסתבר שמייגן וקייט אוהבות לקשקש

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 25/10/18 09:00 טז בחשון התשעט

מסתבר שמייגן וקייט אוהבות לקשקש
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

נכון שקייט ומייגן מחוייבות להתלבש לפי הקוד המלכותי, ויש להן סגנון קלאסי יפה. אבל יפה גם לראות אותן בבגדים רגילים, יומיומיים, כמו בגדי ספורט למשל. פשוט לראות אותן קרובות לעם, בעיניי זה מרגש. מרגש אותי גם שמייגן בקושי שמה אודם ומייקאפ בחתונה שלה, בטח לא הכל ורוד ולא תמיד קל כשכל העולם מסתכל עלייך, אבל התחושה מהצד, זה שיש שקיפות, כמו של אנשים רגילים. הקירבה הזו נותנת השראה, שאפשר לדמות אליהן, וללמוד מהן.
אספתי הפעם כמה תמונות של לבוש יותר חופשי של הדוכסיות, בסגנון בוהמייני, עם הדפסים אתניים. ונלמד מהן כמה דברים מעניינים הקשורים לשילוב הדפסים בלבוש שלנו.


/>


ראשית, רק עצם זה שאנו לובשות פריט מקושקש, כבר מקפיץ את המראה שלנו לרמה הבאה. בגד עם דוגמה מעניינת הוא דורש אומץ.

https://twitter.com/mermaidmrym/status/1008348291933921280


הרבה פעמים נשים נמנעות לשלב בגדים מקושקשים, בגלל שאז מתעוררת השאלה, איזה מטפחת ואקססוריז לשלב, באיזה צבע? אז תמיד אפשר לבחור באחד מהצבעים הנייטרלים, כמו שעשתה מייגן בלבוש הזה. שימו לב התיק שלה בצבע בז', צבע ניטרלי. לא חייב להיות באותם הצבעים שיש בשמלה. כל צבע ניטרלי יתאים, כך גם במטפחת. ולא רק שחור או לבן, גם בז', חום, כחול כהה ואפור יתאים לכל הדפס שיהיה.

תוספת חלקה בצבע אחר גם תתאים. אבל באיזה צבע? אפשר לבחור בכל צבע שיש בדוגמה של הלבוש. אפשר לבחור גם צבע שמנוגד לאחד מהצבעים שיש בדוגמה. למשל עם אני אלבש שמלה עם כתום וצהוב, אפשר לשים חגורה סגולה או כחולה, שאלו צבעים מנוגדים.
 שימו לב לחגורה של קייט, איך היא הכניסה צבע נגיעה קטנה. וזה בהחלט לא חייב להיות שחור ולבן, רק בגלל שהשמלה היא כזאת.

ולאמיצות ביותר, אפשר גם לשלב פריטים מקושקשים עם מקושקשים אחרים, אם קיימת הפרדה ביניהם. שימו לב איזה תיק שילבה מייגן בלבוש הזה לאחרונה. שמלה מקושקשת וגם תיק עם דוגמה דומיננטית.

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,058580002.

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל