מייגן וקייט ממש אוהבות שמלות - ואפשר להבין למה

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 08/11/18 10:00 ל בחשון התשעט

מייגן וקייט ממש אוהבות שמלות - ואפשר להבין למה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

כל כך חשוב לנו לגוון בין הבגדים..וזאת אחת הסיבות מדוע בכלל הרבה נשים מהציבור הדתי אוהבות לעקוב אחרי הדוכסיות. יש להן הרבה אאוטפיטים לפי קוד הלבוש המלכותי, התואמים את כללי הצניעות. ופשוט אפשר לקחת השראה מהן!

בעיה אחת כשאנחנו לובשות רק שמלות, היא שיותר קשה לגוון. ולכן צריך הרבה יותר בגדים, מאשר מישהי שהולכת עם חולצות וחצאיות. אספתי לכן הפעם כמה דוגמאות ממש יפות, של שמלות צנועות בשכבה אחת. ובכל זאת, שתוכלו לגוון עם השמלות האלו כמה שאפשר, הוספתי לכן המלצות שלי לשילובי צבעים נוספים, כדי לנצל אותם בצורה מיטבית, כמה שאפשר.


שמלה מיוחדת ומהממת בגזרה מחמיאה, גזרת A, עם הדפס צעיר של פסים שממשדר הרבה סטייל.
אני ממליצה שלכל אחת יהיה לה בבית לפחות בגד אחד עם פסים!

 

בגלל שהשמלה מאוד דומיננטית, לא הייתי מוסיפה עוד אקססוריז אשר מושכים תשומת הלב. אלא משהו פשוט צבע ניטרלי.


גם שמלת התכלת מיוחדת במינה. בגלל הצבע כמובן, צבע יחסית נדיר, וגם הגזרה מחמיאה למבנה הגוף של מייגן. היא בעלת פסי אורך למעלה, ובגזרת A בחלק של החצאית.
שילוב רענן יהיה אם תשלבי שמלה כזו, עם פריטים בצבע ירוק. אדם וירוק הם צבעים משלימים, לכן הם כל כך משתלבים יחד.


שמלה מוצלחת נוספת שמייגן לבשה לאחרונה, בצבע אדום כתום. סוג הבד מוצלח ומחמיא, והוא לא נצמד, כיאה לבד אריג.


כל שמלה חלקה כזו תאפשר עוד המון אפשרויות של גיוון עם אקססוריז שונים. אפשר לשלב עד שלושה צבעים, כך אותה שמלה תכלת, אפשר ללבוש עם צבעים כמו ירוק, צהוב, ורוד, סגול, טורקיז, חרדל - במטפחת או באקססוריז אחרים כמו תיק ונעליים.


שמלה קלאסית פשוטה, אך מבד נכון ומגזרת A מחמיאה לרוב מבני הגוף, ואפילו עם קישור לרכישה, מי שמעוניינת, רק היא דורשת השלמה של עליונית מעל, כי השרוול טיפה קצר.

https://twitter.com/DressDuchess/status/1053426973723123712

בגלל שהשמלה היא נייטראלית, אז כל צבע יחמיא, ואני ממליצה לצאת מאזור הנוחות, ולא לשלב שחור עם בורדו או חרדל בלבד, כי אין דבר שלא מתאים לשחור, אין לך מה לחשוש, תתפערי עם שילובי צבעים מיוחדים.

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020.

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל