מייגן בהיריון - ויש כמה טיפים שהיא צריכה ללמוד

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 18/10/18 20:29 ט בחשון התשעט

מייגן בהיריון - ויש כמה טיפים שהיא צריכה ללמוד
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

חדשות טובות בבית מלוכה - מייגן בהיריון, כך הודיע הזוג ממש בשבוע האחרון. 

היריון זה דבר מרגש ומשנה חיים. גוף האישה משתנה, ולפעמים נדרשת התבוננות מחודשת על הגוף, כדי להתחבר אל עצמך מחדש. אני מסוקרנת לראות איך מייגן תבחר להתלבש בהריון הזה. ובינתיים נראה איך קייט התלבשה בהריונות שלה.


הכלל הראשון בהריון - זה להפריד בין חזה לבטן. נכון שלבוש כזה ביום יום ירגיש לנו לא צנוע, צמוד ומבליט מידי, אבל בהריון הכל משתנה. החיתוך הזה מתחת לחזה, הוא התזכורת למותן שפעם היה שם. החיתוך נחוץ כדי לשמן את הגוף, כדי לחלק את הגוף לפרופורציות מחמיאות של שליש ושני שליש.

גם במראה הזה  שקייט בחרה ללבוש, שמלה ללא חיתוך מתחת לחזה, היא הוסיפה עליונית מעל, שיש בה את החיתוך במותן, כלומר, תפר במותן. כמו כן עליונית כזו מוסיפה מעל פסי אורך, ומחמיאה לבטן הצומחת. חוץ מהבטן שגדלה, גם החזה גדל, חשוב לבחור בגד שאינו נצמד אליו, מאחר וזה לא ממש מחמיא.

שילוב מוצלח של עליונית בעלת פסי אורך, וגם הדגשת המותן! לבוש מאוד מחמיא ונכון.

השמלה הזו גם מאוד מחמיאה, למרות שכאן אין חיתוך במותן, אבל הגזרה לא רחבה, יושבת על הגוף ויוצרת את אותו האפקט.

הדוגמה הזאת פחות מחמיאה. אבל בגלל שזה מעיל, שכמובן מתחתיו לובשים עוד שכבות, זה נסלח! :)


וגם לבגדי ערב, אפשר ללבוש שמלת מקסי עם חיתוך מתחת לחזה, אבל חשוב שזה יהיה בד נשפך כמו זה שבחרה קייט. בד קשיח יוסיף נפח ובגזרת מקסי פחות יחמיא.

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 


הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,058580002.