מוכנים? האביב הקרוב יהיה צהוב!

תכלת, ורוד ולבן הם בהחלט צבעים בעלי דומיננטיות באופנת הבגדים, האביזרים, הרהיטים וכלי האוכל באביב 2019, אבל הסיפור הגדול שייך לסולם הגוונים הצהוב

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 31/03/19 12:55 כד באדר ב'

מוכנים? האביב הקרוב יהיה צהוב!
צילום: shutterstock

במקביל לפאתי הכבישים ושדות הבור בארץ שהתכסו בשבועות האחרונים באין ספור חרציות וחמציצים, הצבע הצהוב מנקד גם כל חלון ראווה, כל מערכת כלי בית, וכל קולקציה של אביזרים חדשים. כרגיל בתחום העיצוב העולמי, אם נקבע גוון מסוים כטרנד השולט, תראו לפתע סיכות וחולצות, צלחות ושמלות, משקפיים ונעליים בצהוב סביונים או צהוב חלמונים, צהוב חמציצים או צהוב לימונים. לא בכמות המשתלטת על כל ההיצע, אבל בהופעה המרמזת: אנחנו בעניינים, אנחנו יודעים שזה מה שנכון לעכשיו.

לולא היה זה טרנד עכשווי, מי היה חולם לישון על סדין צהוב? אבל עובדה – מותג הטקסטיל כיתן פנה למעצבים צעירים שיציעו טקסטיל להלבשת הבית תוך התבססות על טרנדים בינלאומיים, והם הציעו מצעים בגוונים של לימון צהוב וירוק שהפכו לכלי מיטה מג'רסי, סאטן איכותי וכותנה צוננת וגם מגבות ושמיכות קיץ.

צילום: איקאה

טום פורד

טום פורדצילום: ערך תורג'מן

 

רשת משקפי השמש אירוקה, מייבאת מותגים כמו טום פורד, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, ג'ימי צ'ו ורבים אחרים בטווח מחירים שבין 200 ל-2500 שקלים, עם עדשות בצבעוניות פסטל, מסגרות ענק (אוברסייז) לנשים ומסגרות  גמדיות (מיניסייז) לגברים, אבל את העין תופסת מסגרת לבנה של טום פורד ובתוכה עדשות צהובות. כמובן שמי שדבק במסגרת שחורה, ימצא אותה, אבל לא זה הקו החדשני המוביל.

חברת AKA מייבאת לארץ את נעלי הטניס האייקוניות של מותג האופנה הצרפתי Bensimon.
לצד קולקציית הבייסיק הצבעונית של המותג משחררת החברה מדי עונה קולקציית נעליים במהדורה מוגבלת, שהיא חגיגה של דפוסים, טקסטורות בטרנדים החמים ביותר. בקולקציה זו מצאנו נעלי פולקה דוט (נקודות) בצהוב שמשי וקיצי עם קריצה לשנות ה-50. ממתק.

כפכף מרוקאי צהוב יש גם בקולקציה החדשה של המעצבת אלן רובין (390-690 שקלים), לצד כפכפים ברקמות פרחוניות אוריינטליות בצבעים עזים או בגווני פסטל, רובם על עקב קטן. מה שנחשב לנעלי בית הפך לגיטימי לכל שעות היום וגם לאירועים בערב.

ווי שוז

ווי שוזצילום: נעמי גוטקינד גולן

אלן רובין

אלן רוביןצילום: אייה מלניקוב

צילום: בנסימון

 

רשת וישוז שהפכה לכוכבת ענף הנעליים לפני שנים רבות עם קרוקס ומאז מייבאת את נעלי בלנדסטון הגבוהות האהובות על הישראלים בכל הגילים, ומותגים כמו קדס, זוונטי ניין, ורבנס, נייצ'רל וורלד ועוד, כוללת בהיצע העשיר שלה גם כפכפים צהובים כמובן.

ברשת חנויות סקופ, המצטיינת במחירים ממש נמוכים ומשווקת את כל הטרנדים האופנתיים בזריזות ראויה לציון, תמצאו כמובן כפכפים מחודדים מרוקאים וגם סנדלי סבתא עם חרטום מחודד בצהוב חיוור.

בגדים צהובים הם המובן מאליו ברוב הקולקציות האביביות. לא במספר גבוה, כי הצבע לא מקובל במיוחד על הישראליות, אבל בחנויות המותג Reserved בקניון איילון ובקניון גבעתיים, יש שמלות צהובות באורך מידי ומקסי, בגזרות נינוחות, לצד סלי נצרים, חגורות רחבות, צעיפי פשתן וסנדלי דמויי עץ במחירים נוחים. מחיר התחלתי לשמלות: כ-80 שקלים.

זיפ

זיפצילום: עידו לביא

כיתן

כיתןצילום: עדי גלעד

 

שמלות אביביות קלות בגזרת A, ובאורך ברך, חלקן צהובות - יש גם ברשת "זיפ",  לצד שמלות וחצאיות ג'ינס קיציות במחירי הנעים בין 39 ל-179 שקלים. ושמלה צהובה ועליה ז'קט בירוק לימון יש במילוס בגן העיר תל אביב למותג אסקדה ספורט.

כולם כאמור רוצים להצטרף לטרנד מקובל, וכך באתר עיצוב הבית הישראלי STYLISH.co.il שנפתח לפני כשנה, תמצאו עציצים צהובים לצד אגרטלים וחפצי נוי רבים נוספים, ברשת איקיאה תמצאו סל לעיתונים או פירות בגוונים של צהוב ולבן, וברשת "תיק התיקים" בתחום המזוודות ותיקי הנסיעות יש להיטים כמו מזוודת גלגלים (טרולי), המתכווצת ומתרחבת לפי הצורך, מערכת של שלוש מזוודות איכותיות העולות שלושתן במחיר מבצע של 799 שקלים, מזוודות קשיחות בצהוב עז, ותיקי אופנה צהובים של המותג ג'ניס שעיצבה טל שאולי.

צילום: רזרבד

 

גם שעוני היד לא התחמקו מהצהוב-הצהוב הזה. ברשת ג'נטלמן יש שעון יד צהוב של חברת קסיו במותג G-shock וברשת אימפרס יש שעון בזהב הצהוב, המתכת שהיא אם כל הצהובים, במותג קלווין קליין.