ל"מתלבטות": הרב פסק לא להשתתף בתחרות מלכת היופי

הרב נתנאל שריקי קורא לבנות ישראל לא לקחת חלק בתחרות מלכת היופי: "אני חושב שצריך לעצור את הדבר הזה לגמרי. הוא מסוכן מאוד ופוגע בנשים. אם אתה רוצה לשבח את הנשים אתה צריך להגיד לה עוד יותר: 'הכבוד שלך הוא לא בזה'". צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/17 16:26 כו באלול התשעז

ל"מתלבטות": הרב פסק לא להשתתף בתחרות מלכת היופי
הרב שריקי בדרשתו השבועית, צילום: צילום מסך יוטיוב

על רקע פתיחת ההרשמה לתחרות מלכת היופי, הרב נתנאל שריקי קורא לבנות ישראל לא לקחת חלק בתחרות.

 

בדרשתו השבועית בפני תושבים בנתיבות וערי הסביבה התייחס הרב שריקי לתחרות מלכת היופי המתקיימת אחת לשנה. הרב שיתף בביקורה של אישה אשר סיפרה לו בעצב רב כי בתה בדיכאון עמוק בשל אי קבלתה לתחרות "מלכת היופי לשנת 2018", שההרשמה אליה החלה לא מזמן.

"הגיעה אלי אמא לילדה בת 15-16 שנכנסה לדיכאון עמוק... מדברים על הדרת נשים.. אני מדבר על זה כדי להבין שכל המהות שלנו בעניין הזה זה לא לפגוע בנשים, הפוך. מלכת היופי זה הדבר שהכי פוגע בנשים... ביקשו מהבת שלה לא לאכול, לקחו ממנה מידות, ואחר כך דחו אותה ולא התקבלה לתחרות". 

"אני אומר שזה פוגע יותר בנשים. 'כל כבודה בת מלך פנימה', הקדושה והיופי של האשה הוא בפנים. אנחנו לפני ראש השנה, הקב"ה דן כל אדם ואדם. כביכול היא תהיה יותר יפה בבגדים כאלה או כאלה. זה דברים קשים ביותר. אני חושב שצריך לעצור את הדבר הזה לגמרי. הוא מסוכן מאוד ופוגע בנשים. אם אתה רוצה לשבח את הנשים אתה צריך להגיד לה עוד יותר: 'הכבוד שלך הוא לא בזה'".