למה לא שחור? צבע קלאסי שגם קייט ומייגן אוהבות!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 14/02/19 15:19 ט באדר א'

למה לא שחור? צבע קלאסי שגם קייט ומייגן אוהבות!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

הצבע הנפוץ ביותר בארון נשות ישראל - הוא שחור. אני אישית פחות אוהבת את התופעה הזו. אצלי בצבע שחור יש רק גרביונים, ושום בגד אחר לא. אך כמו שאתם מכירים אותי, אני אוהבת לזרום עם הלקוחות, ויש לי מספר רעיונות יצירתיים, לכל דרישות ומגבלות שמציבים לי.
יש דרכים כיצד ללבוש שחור בצורה מעניינת, שזה לא יראה כאילו לבשתן את מה שהכי נוח ללבוש. אפשר בהחלט ללבוש בגדים שחורים גם בסטייל.

 

הסוד - הוא לשלב מרקמים שונים! יש שחור ויש שחור! שלבו גוונים שונים של שחור. למשל, שחור קטיפה עם שחור שיפון. זה כבר יראה הרבה יותר עשיר ומעניין.

https://www.instagram.com/stylevitae/p/BnUn6IPAqRS/


כמו כן, תחרה שחורה עם בד אחר שחור, זה שילוב יותר יפה מסתם שמלה שחורה.


שחור עם נצנצים, זו גם אופציה טובה לגיוון, ולמי שקשה לצאת מאזור הנוחות וללבוש צבעוני.

 

כמובן, מראה אחר לגמרי תקבלו אם תשלבו צבע שחור עם עור שחור ומבריק. מראה יותר דרמטי, ובהחלט עם אמירה וסטייל. ואם בכל זאת הלכתן רק על שחור, תכשיט דומיננטי הוא זה שיעשה את העבודה. כאן בשמלה של קייט, זו החגורה שמשנה את הלוק.

 

בהדפס שחור עם לבן, אני בטוחה שתרגיש בנוח כל אחת אוהבת שחור, וזה עוד דרך להפוך את השחור ממשעמם למעניין.

 

ועוד רעיון נחמד, לבחור את השחור הרגיל בגיזרה אוונגרדית, שהיא טיפה דרמטית ומיוחדת. כך בעצם כל המשחק יהיה בעזרת העיצוב של השמלה עצמה, למרות שלא שינינו צבע.

 

לטורים קודמים

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, וערכה המגיעה בדואר.