ללמוד ממייגן וקייט - איזו שמלה לבחור לליל הסדר!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 07/03/19 15:45 ל באדר א'

ללמוד ממייגן וקייט - איזו שמלה לבחור לליל הסדר!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

חלק מאיתנו כבר התחילו לנקות לפסח, לא אני כמובן.. אני מנקה יומיים לפני! אבל כדי שלא יהיה לך ברגע אחרון לחץ עם שמלת החג, באו נראה מה אפשר ללמוד בנושא מהדוכסיות.

אני מאוד ממליצה לרכוש שמלה שתהיה לך שימושית גם בהמשך. משהו שלא ישכב לך סתם בארון, אלא שתוכלי לשלב אותה וללבוש גם בשבתות רגילות, ולא רק בליל הסדר. למשל, שמלה בצבעים ניטרליים, היא מושלמת למטרה כזאת. שמלה כזו מאפשרת לך כל פעם להחליף את האקססוריז - שרשרת, נעליים, מטפחת, והיא מקבלת מראה חדש ושונה. כמו זו שקייט לבשה לאחרונה, היא בדיוק כמו שתיארתי - בצבע ניטרלי ומאפשר עוד המון אפשרויות עם אקססוריז.

 

עוד אפשרות, לבחור שמלה הדורשת השלמות. כמה שזה לא אהוב על הציבור שלנו, אבל זה בהחלט פותח אפשרויות רבות לשילובים מגוונים. למשל, שמלה ללא שרוולים, או שרוול קצר, אפשר להתאים עליוניות מגניבות, בסגנונות ובצבעוניות שונים, וכל פעם השמלה נראית אחרת לגמרי.
אני מאוד אוהבת את הטריק הזה, וככה אני מתלבשת בשבתות. כמעט כל שמלת שבת אצלי היא בלי שרוולים, וכל פעם אני מתאימה אחד מהז'קטים או מהשרוולונים שיש לי, בהמון צבעים שונים. בנוסף תכשיט ומטפחת שונה. יתרון נוסף של העליונית מעל, כמו שאני אוהבת להכריז, היא יוצרת פסי אורך והגוף נראה יותר צר.


ואם בכל זאת בחרת שמלה מפוארת, טריק אחד קטן שיכול לעזור לך אחר כך ללבוש אותה שוב ושוב, שהיא לא תשכב בארון הבגדים ללא שימוש, זה לעשות מכפלת, ולקצר את השמלה. עם אורך קצר יותר, תרגישי יותר בנוח לחרוש עליה גם בשבתות הרגילות.

 

 

 

לטורים קודמים

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, וערכה המגיעה בדואר.