ללמוד מהדוכסיות לפני פורים - איך להתפרע עם כובעים

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 14/03/19 16:39 ז באדר ב'

ללמוד מהדוכסיות לפני פורים - איך להתפרע עם כובעים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

פורים זאת הזדמנות להיות קצת שונה מרגיל. ללבוש משהו שאת באמת רוצה, אבל חוששת. הזדמנות להעז קצת. גם אם את אוהבת להתחפש ממש או רק ללבוש משהו סמלי, המרמז על תחפושת.
ואם בא לך לשים רק כובע מגניב, בטור הזה תוכלי ללמוד מהדוכסיות, למה יש לשים לב בבחירת כובע. ואולי זה יעזור לך להעז קצת יותר עם התחפושת שלך בפורים השנה.

בכובעים, כמו בכל פריט לבוש אחר, יש לשים לב לגזרה או לצורה, שתחמיא למבנה הפנים או הגוף שלך. כמו כן, הצבע מאוד חשוב, מכיוון שצבע הנמצא קרוב לפנים, משפיע על הפנים, מדגיש, מחטב או מחוויר ומצהיב.

וכמובן בדרך כלל יש לקחת בחשבון את הסגנון, שתהיה התאמה של הכובע לסגנון הלבוש שלך, אבל במקרה של פורים, כשאת לא באמת מתכוונת להתאים כובע לבגדים שלך, סגנון לא משנה.


אז בואו נדבר על צבע - נכון שכמעט ואין צבע שלא מתאים. מה שלא מתאים זה גוון מסויים, למעט צהוב, שבאמת לא מחמיא לרובנו. כחול למשל, כל אחת יכולה ללבוש, אבל השאלה היא,  איזה גוון של כחול. כחול רואייל, כחול ירקרק, כחול נייבי, תכלת וכו'. נסי לשים לב, איזה צבע נתקע אצלך בארון ללא שימוש, מאוד יכול להיות שהוא מחוויר אותך.

אני ממליצה תמיד לקחת שני פריטים לתא המדידה, וגם בבית, כשאת מתלבשת, להניח אחד בקרבת הפנים ואחר כך להניח את השני, ולהתבונן על העיניים, על הלחיים, על קמטים ופיגמנטציה בעור, ולהשוות, מה נראה יותר טוב. 

כתום למשל, הוא לא הצבע שמתאים למלכה

 

מומלץ לה לבחור גוונים קרירים, כמו סגול


לגבי התאמה למבנה הפנים, כמו בבגדים, גם בכיסוי הראש יש לשים לב לפסי רוחב ופסי אורך. לפנים ארוכות יש להימנע מפסי אורך נוספים, ולבחור פסי רוחב, כלומר, נפח לצדדים. אבל לפנים עגולות יחמיא אורך ונפח לגובה.

למשל, הכובע הלבן הזה שמייגן חבשה לאחרונה, אין לו שום נפח בצדדים, אבל הוא כן בעל נפח לגובה, והוא יתאים לפנים עגולות.  בעקבות ההריו,ן הפנים של מייגן קצת יותר מלאות, ולכן פסי אורך מחמיאים לה, וגם צבע השמנת מאוד מתאים לפנים שלה.



לעומת זאת, הכובע שקייט חובשת כאן, הוא בעל קווי רוחב. הדוגמה בעלת שוליים רחבות, היוצאת ממסגרת הפנים. גם הדרך שקייט לובשת אותו - שהוא מסתיר את המצח, מייצר פס רוחב על הפנים, ומאזן פנים ארוכות.

 


אותו עיקרון בדוגמה הזו

 

 


כובע אסימטרי כזה, יתאים גם לפנים עגולות וגם לפנים ארוכות.

 


הכובע הזה שהמלכה חובשת, הוא קלאסי לפנים ארוכות. בעל שוליים רחבות, המייצר רוחב ו"חותך" את המצח. 

 


הכובע הספורטיבי הזה,  ללא שוליים רחבים, ומנמיך את המצח, יתאים לפנים ארוכות.

https://twitter.com/DressDuchess/status/1098390230418173953

 

לטורים קודמים

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, וערכה המגיעה בדואר.