לכו על זה - אין כמו כפכפים לקיץ שרבי!

מהו המכנה המשותף בין הקיץ בברזיל, פורטוגל וישראל? – כפכפי אצבע. הם מתאימים לאופי ולאקלים בישראל, ומשמשים אותנו גם בקניות, נסיעות, בבית ובביקורים אצל חברים. 

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 21/05/18 11:01 ז בסיון התשעח

לכו על זה - אין כמו כפכפים לקיץ שרבי!
הוואיינס עם סגירה בקרסול, צילום: יח"צ הוואיינס

מהו המכנה המשותף בין הקיץ בברזיל, פורטוגל וישראל? – כפכפי אצבע. הם מתאימים לאופי ולאקלים בישראל, אומר יבואן המותג הברזילאי הוויאנס, באירוע השקת הקולקציה החדשה. את הכפכפים הצבעוניים המשדרים חופשה והופעה לא מחייבת, נועלים לא רק על שפת הים, מוסיף היבואן, אלא בקניות, בנסיעות, בבית ובביקורים אצל חברים. 

היבואן של ריידר מנמק את הפופולאריות של כפכפי האצבע בקלות שבה ניתן פשוט להחליק לתוכם את כף הרגל, ובאופיים של אלה המאמינים שהחיים קצרים מכדי לשרוך שרוכים או לסגור אבזמים...    

שלושה מותגים ברזילאים בולטים מיובאים לארץ - הוויאנס, גרנדה וריידר. על הצד הפנימי של סוליות כפכפי הוויאנס מודפסים איורים וצילומים של גולשים ודקלים, נופי ים וצמחיה טרופית, דמויות מסדרות טלוויזיה כמו משפחת סימפסון, הלוני טונס, מלחמת הכוכבים ואפילו, וונדר וומן ואימוג'י. בין החידושים הבולטים בקיץ 2018: רצועות האצבע האוחזות בבוהן עשויות מעור מטאלי או מקטיפה עמידה במים. על חלקם יש צבעים זוהרים דמויי נצנצים, ובכפכפי הגברים יש סוליות אורתופדיות. כדי להקל על מי שהכפכפים נושרים מכפות רגליו בהליכה, כי הרצועות לא נאחזות היטב באצבעות הרגליים, יש דגמים דמויי סנדלים עם רצועות הסוגרות על הקרסול. המחירים מתחילים ב-50 עד 80 שקלים ובדגמים החדשניים מטפסים עד מעל למאה ועשרים שקלים.  

הווייאנס אורטופדיים לגברים

הווייאנס אורטופדיים לגבריםצילום: נעמי גוטקינד גולן

הוויאנס טרופיים

הוויאנס טרופייםצילום: נעמי גוטקינד גולן

 

מותג ברזילאי ידוע נוסף, גרנדה  (Grendha)מציג במבחר החדש שלו לקיץ 2018 מוטיבים אתניים על הסוליה, צמות וחרוזים על הרצועות. עוד בדגמים המיועדים לנערות ונשים - חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים. המטרה: להעניק אלגנטיות ויוקרה לפריט שבעבר נחשב לעממי נטו. טווח המידות של גרנדה: 21-42. וטווח המחירים: 79-170 שקלים.

גרנדה - 99 ש"ח

גרנדה - 99 ש"חצילום: יח"צ גרנדה

מעצמת הכפכפים הברזילאית שולחת לישראל גם את המותג ריידר, שלדברי משווקיו שילב באחרונה בחומרי הגלם שלו רכיבים חדשניים מוגנים בפטנט. לכפכפי ריידר שלוש סדרות בולטות: אורבנית, קז'ואל, וספורטיב. טווח המידותף 19-47. טווח המחירים: 69-209 שקלים.

ריידר

ריידרצילום: יח"צ ריידר

גם ברשת סלקט (SELECT) מצאתי כפכפים. הם נקראים סלייד, ומצייתים לטרנדים אופנתיים במגוון הצבעים, בחומרים דמויי פרווה שעירה, שילובי פנינים ופייטים, גוונים מטאליים של כסף וזהב, וחלקם עם רצועות עור או דמויי עור. בסלקט אפשר למצוא כפכפים אפילו בכ-20 שקלים והמחיר מטפס עד כ-100 שקלים.

סלקט

סלקטצילום: דימיטרי גרין