לכבוד העונה הגשומה - הן חוזרות לחיינו בסערה

כל המותגים הסתערו בחדווה בעונה הנוכחית, על המשבצות שנעלמו מהמלתחה שלנו במשך כמה שנים, והנה, הן שוב כאן ובגדול!

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 29/11/18 14:18 כא בכסלו התשעט

לכבוד העונה הגשומה - הן חוזרות לחיינו בסערה
טופ שופ, צילום: יח"צ

ברשת "ברשקה" אלה חולצות ועליוניות מכופתרות, בסגנון הביגוד המשובץ הקיבוצניקי מלפני חצי מאה, או חולצות הקאובוי במערב הפרוע. הן עשויות מחומרי גלם המכונים בימינו "ברי קיימא" (כותנה אורגנית, פוליאסטר ממוחזר), ומשווקות בסיסמת "מצטרפים לחיים", כי בין היתר גם מייצרים אותם במפעלים המקפידים על תנאי עבודה ושכר הוגנים, ובתהליכי ייצור שפוגעים פחות בסביבה (פחות חשמל ומים לעומת מה שהיה בעבר או מה שנהוג במפעלים אחרים, ואריזות מקרטון ממוחזר). 

צילום: ברשקה

 

כל טרנד המשתלט על האופנה המקומית, בדרך כלל מחקה או שואב השראה מהנעשה בארצות אחרות, כך שלא מפליא שגם הקולקציה המיובאת מבריטניה של רשת TOPSHOP, הממוקמת בקניונים ברחבי הארץ, כוללת מעילים ואפודות עם אריגה וסריגת משבצות לפעמים יש שילוב של פרחים מוגדלים, פסים ומשבצות באותו הבגד. 

מילוס

מילוסצילום: מייסון קומונס

שילוב של משבצות גדולות באדום וכחול, הנלבש עם מעיל אדום, מייצג את טרנד המשבצת של אסקדה ספורט שניתן להשיג בלעדית בבית האופנה "מילוס", בגן העיר בתל אביב. עוד מותג בלעדי למקום הוא Maison Common המצטרף לטנד באמצעות ז'קט בסגנון טוויד ארוג בדוגמת משבצות. 

אסקדה

אסקדהצילום: יח"צ

ברשת ML  מצאתי שמלה משובצת במשבצות גדולות בגווני אדמה, גזרה רחבה ונוחה ומחשוף וי קטן שבהחלט מתאימה לטווח המידות הגדולות המאפיין אותה. וגם במותג טליה, המכוון בעיקר למידות גדולות, יש שמלת מקסי משובצת עם שרוולים ארוכים, וכפתורים בסגנון כתונת בגוונים של כחול ותכלת. 

טליה

טליהצילום: נעמי ים סוף

חגית טסה

חגית טסהצילום: עדי אורני

חצאיות משובצות בגזרת קלוש הן נוסטלגיה המשחזרת עשורים רבים לאחור, ואת אלה ראיתי בסניף הגדול של רשת ביג שופ באשדוד, וגם בחנויות הבוטיק של חגית טסה יש חצאיות משובצות קטנות וצמודות עם וולן אלכסוני במרכזן.

שילב

שילבצילום: נעמי גוטקינד גולן

ומאחר שבימינו מעתיקים למלתחת הפעוטות את מה שמקובל באופנת האימהות, לא התפלאתי למצוא שמלות זעירות משובצות בגווני לבן ושחור גם בקולקציית החורף של רשת שילב.