כשקייט מידלטון ירוקה - ולא בגלל קנאה במייגן

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 31/01/19 19:42 כה בשבט התשעט

כשקייט מידלטון ירוקה - ולא בגלל קנאה במייגן
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

הרבה פעמים שואלים אותי: "האם מתאים לי צבע כזה או אחר?" התשובה שלי היא בדרך כלל כן. חוץ מהצבע הצהוב, שהוא בעייתי ומתאים לנדירות בלבד, כל הצבעים מתאימים לכולם, אבל החשוב הוא באיזה גוון.

לכן, ירוק בוודאי מתאים לקייט, אבל לא כל ירוק. תוכלי לראות בעצמך, כי יש תמונות שהיא נראית יותר טוב, עם פנים יותר חטובות, שזופה וקורנת. וגם ההפך, תמונות שהיא נראית עייפה וחיוורת. זאת ההשפעה של הצבע, כאשר הצבע נכון לפנים, נוצרת הרמוניה, וזה נראה יפה.

אני עובדת עם השיטה של color me beautiful, ולפי הגישה הזאת יש 6 טיפוסי צבע. 

 

קייט היא בעלת צבעים מעורבים, לכן מתאימים לה צבעים חמים, טיפה מעושנים, לא חזקים או זוהרים מידיי. עכשיו את בטח שואלת את עצמך, מה זה צבע חם? האם ירוק זה בכלל צבע חם?

אז נכון שירוק הוא בדרך כלל צבע קר, אבל גם כל הצבעים הקרים יכולים להיות בתת גוון חם או תת גוון קר. למשל ורוד הוא צבע קר, אבל וורוד עתיק הוא גוון יחסית חם. לכן, גם ירוק יכול להיות קר ויכול להיות חם. ככל שהוא מתקרב יותר לגוון הכחול, ככה הוא קר יותר. אם ירוק מתקרב לצהוב, צבע דשא, הוא הופך להיות חם יותר.


ירוק חם

/>  

 

ירוק קר


ירוק זית הוא בעצם ירוק עם שחור, אם היינו מערבבים את זה על פלטת הצבעים. שחור גם הופך את הגוון ליותר חם.

 

לבן לעומת זאת, וזה בעצם כל הגוונים הפסטליים, הופך את הצבע לתת גוון קר. ירוק פסטלי לא מתאים לקייט. ראו בעצמכן:

 


כמו כן, תמיד אפשר גם להציל את הבגד הכביכול לא מתאים, אם מוסיפים גוון מתאים בקרבת הפנים, בצעיף או במטפחת.


 

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, והערכה הפיזית מגיעה בדואר.