מעצבת סיפורים "יש לי שרשרת שלא הורדתי 5 שנים": מעצבת "עת לאהוב" בראיון מיוחד

יוצרת מותג התכשיטים עם משפטים מהמקורות מספרת לחדשות כיפה איך כל תכשיט מסוגל להעניק מסר אופטימי, מה היא אוהבת בעצמה, וגם, איך נראה יום העבודה שלה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/02/22 11:52 ב באדר א'

"יש לי שרשרת שלא הורדתי 5 שנים": מעצבת "עת לאהוב" בראיון מיוחד
צילום: איתן ואן לואן

מיכל רוזן, אופטימיסטית נצחית ובעלת המותג "עת לאהוב - תכשיטי השראה", מותג תכשיטים עם משפטים מהמקורות שהוקם לפני חמש שנים. כל תכשיט בקולקציה נושא מסר אופטימי שמעניק את האנרגיה הייחודית שלו למי שעונד אותו. ו-100% אמונה ואהבה עצמית. בקולקציה יש אפשרות לתכשיטי כסף, ציפוי זהב או זהב 14 קארט, משלוחים או איסוף עצמי.

פריט חובה שיש לך בארון?
השרשרת שלא ירדה מהצוואר שלי 5 שנים וממנה הכל התחיל ודרכה הכל נובע. שרשרת עם הכיתוב "הבוטח בה' חסד יסובבנו". 

הבגד שלעולם לא תלבשי?
לא חושבת שיש דבר כזה. כל עוד הראש פתוח הכל הולך. אני נהנית לחשוב בבוקר על מי בא לי להיות היום ולזרום עם הלוק בהתאם. בתכשיטים אני אוהבת תכשיטים קבועים ונוחים ופחות להחליף כל יום.

צילום: איציק קנטי

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?
אני יותר יזמית של רעיון ושליחות ופחות יושבת ומעצבת, ובכל זאת אוהבת להבין איך הדברים עובדים ופועלים ותמיד קופצת למים מכל הלב, באחד משיעורי הצורפות הראשונים כמעט הורדתי לעצמי אצבע.

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?
אני אופטימיות חסרת תקנה ובעלת אמונה טהורה שהכל קורה לטובה. גדלתי ככה ואני מאוד אוהבת וגאה בזה. במראה: אני אוהבת את החיוך שלי שמאיר לבבות. 

צילום: איציק קנטי

איך נראה יום העבודה שלך?
מתעוררת בחמש בבוקר, יש לי שגרת בוקר מבורכת שאני מאוד מחויבת לה וגדלה ממנה. בהמשך יש שיחות ופגישות עם ספקים, צורפים ודברים טכניים. שיווק, שיתופי פעולה מעניינים והשפעה. הדבר שאני הכי אוהבת זה לפגוש לקוחות וגם לשמוע פידבקים מלאי אור על התכשיטים, כמו בחורה שרצתה להכניס חיוביות לחיים, קנתה שרשרת עם הכיתוב עת לאהוב וככל שהיא ראתה את המשפט מידי יום היא הבינה כמה זה משמעותי ומשפיע עליה. בסוף, על הדרך, היא גם קיבלה טבעת נישואין.
השאלה שמובילה אותי ביום יום היא איך אוכל להשפיע את האמונה והאהבה העצמית הזו בעולם?

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?
הפחד מההצלחה.

איך בחרת את שם המותג?
כל עת היא עת לאהוב, זה המהות של העסק .
עכשיו זה הזמן לעשות כל מה שתמיד רצית וחלמת ולהביא לחייך ברכה ושפע. וזה מגיע לכל אחד ואחת מאיתנו. כי כל עת היא עת לאהוב. 

צילום: איציק קנטי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן