כמו כולן - גם הדוכסיות אוהבות ללבוש ורוד!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 13/12/18 15:14 ה בטבת התשעט

כמו כולן - גם הדוכסיות אוהבות ללבוש ורוד!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

צבעים! יש לי אהבה גדולה לצבעים. כשלמדתי סטיילינג, כמעט חצי מהשיעורים היו מוקדשים לנושא הצבע. בתור מישהי שאני מכירה עולם הציור והצבע, זה ריתק אותי מאוד. כששאלתי את המורה שלי, כמה צבעים יש בסך הכל, היא לא ידעה לענות. לכן עשיתי מחקר קטן בעצמי.

ישנם 6 טיפוסי צבע, וסך הכל 133 צבעים, חלקם משותפים לכל הנשים, חלקם לחלק מנשים, חלקם יתאימו לקטגוריה אחת בלבד. קייט למשל, היא בעלת צבעים מעורבים, ומייגן, בעלת צבעים עמוקים. מה זה אומר, ואיך לדעת מה מתאים לך? אין דרך קלה להסביר איזה צבע מתאים למי, כי באמת באמת, כל הצבעים מתאימים לכולן, אבל לא באותם גוונים. למשל, לכולם מתאים כחול או ירוק, אבל לא באותו הגוון. כל צבע יכול להיות גם עם גוון קר וגם עם גוון חם.

בואו ניקח את הצבע הוורוד, שהוא אהוב על הרבה מאוד נשים, וגם חנויות מביאות הרבה מבחר מהצבע הזה, וכן, גם הדוכסיות לובשות אותו לא מעט.

 

ורוד פוקסיה הוא ורוד חזק, מחמיא לנשים שזופות, בדרך כלל עם שיער כהה. אני לא בטוחה שזה הכי מחמיא לקייט.

כאן תוכלו לראות כמה גוונים של ורוד. הוורוד הימני הוא ורוד פוקסיה. והבגדים בצד השמאלי הם ורוד חם. לדעתי יותר מחמיא לפנים לקייט וורוד חם. כשצבע מתאים לפנים, הן נראות שזופות יותר. כשצבע לא מתאים, הפנים נראות יותר אדמדמים או חיוורים. מצליחות לראות את זה?

גם למייגן, ורוד בהיר בגוון חם מחמיא לה. ויחמיא לה גם ורוד פוקסיה חזק.

איך תוכלו לדעת בזמן, כשאתן בחנות, האם הצבע מתאים או לא? אני תמיד ממליצה לקחת שני בגדים שונים, להצמיד קרוב לפנים, ללבוש, ולהשוות. ואם קשה לראות, אז צלמו. בתמונה יותר קל לראות את ההבדל. בדיוק כמו בתמונה הזאת, הפנים של קייט נראות שזופות עם השמלה בצבע שמנת.

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדיגיטלי

רוצות לשמוע עוד? מוזמנות להצטרף אלי אל המסע לארון בגדים מדוייק! נפתחה הרשמה לקורס סטיילינג השישי. קורס אינטרנטי במהלך 7 שבועות! עם מה תצאי בסוף? תעשי רק קניות ממוקדות!תכניסי לארון שלך פריטים תואמים את הפנימיות ואת החיצוניות שלך! יהיו לך לוקים מוכנים ולא תצטרכי להתלבט כל בוקר! כל בגד ישמש אותך הרבה יותר! חפשי פרטים בפייסבוק ובגוגל.