כל הכללים - לסטייל של דוכסית באביב

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 28/03/19 16:25 כא באדר ב'

כל הכללים - לסטייל של דוכסית באביב
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

עם בוא האביב ושעון הקיץ, שעות היום מתארכות, וזה משפיע גם על מצב הרוח שלנו. ומצב הרוח משפיע על ארון הבגדים שלנו. בחורף הרבה פעמים אנשים רוצים ללבוש בגדים כהים: חום, שחור, אפור. באביב, יש יותר רצון ללבוש בגדים בהירים, בצבעי פסטל - ורוד, צהוב, תכלת, וגם לבן. ולפעמים גם בגדים פרחוניים זה משהו שבאופן טבעי אנחנו נמשכות אליו באביב.

 

בואו נלמד מהדוכסיות, איך לשלב צבעים והדפסים אביביים. בשילובי צבעים כמעט הכל יתאים להכל, אבל בכל זאת צריך לזכור כמה כללים. למשל, צבעים חמים יותר יתאימו עם צבעים חמים אחרים ולא צבעים קרים.

 

 


למשל חרדל הוא צבע חם, וכל הצבעים הפסטלים, כמו ורוד למשל, לא יתאימו ביחד.
אבל יש אחד יוצא דופן - זה הצבעים המשלימים או המנוגדים. ששם כן קר וחם ממש מתאים. למשל ורוד וירוק, סגול וצהוב, כחול וכתום או האפרסק. אפשר לשלב עד 3 צבעים פסטליים שונים. גם בקטנה, בשרשרת, תיק, נעליים, סיכה יפה או עגילים.

אחת השאלות שאני תמיד מקבלת, היא מה עושים כאשר הבגד מקושקש ולא חלק? אולי זה קל לשלב ורוד וירוק כאשר הם חלקים, אבל האם אפשר לשלב גם שני הדפסים?

 

אז באמת אפשר, אבל זה שלב יותר אמיץ, וגם שם בכל זאת יש כמה כללים. למשל, שהדפס אחד יהיה דומיננטי יותר, גדול יותר מהשני. או הדפס אחד פרחוני והשני גיאומטרי, למשל - פסים או נקודות, וגם לשמור על איזון שאחד יהיה דומיננטי יותר.

שילוב של שני הדפסים זה שלב אמיץ יותר ואת זה לא תמצאו בבית המלוכה. אז מי שמעדיפה ללכת על בטוח, לשילוב מוצלח במיוחד לבגד מקושקש, תבחרו את הפריט השני בצבע שיש אותו הכי מעט מההדפס. או אחד מהצבעים המשלימים. למשל כאן, ירוק וורוד. שילוב סוף הדרך!

/>  

כמו תמיד, גם בצבעים פסטליים אפשר לשלב 3 צבעים או להוסיף גם צבעים ניטרליים, שזה תמיד הולך ומשדרג. משהו כל כך בהיר כמו הצבעים הפסטליים, עדיף לשלב עם צבעים ניטרליים בהירים - אפור, בז', חום, ולא שחור.

https://www.instagram.com/thecatwalkitalia/p/BubQZFHBMMq/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1blbz0i8gux47

 

 

 


 

 

לטורים קודמים

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, וערכה המגיעה בדואר.