טור סטיילינג - ורוד הוא הורוד החדש

הסטייליסטית והבלוגרית שיינא קייט בטור שכולו סטיילינג, טיפוח ואופנה. אם תמיד רציתן לדעת מה מתאים ונכון ולא היה לכן את מי לשאול, הגעתן למקום הכי נכון!

חדשות כיפה שיינא קייט 11/07/18 13:10 כח בתמוז התשעח

טור סטיילינג - ורוד הוא הורוד החדש
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

היי אהובות,

שמי שיינא קייט בת 28 מתל אביב אבל אתן יכולות לקרוא לי פאשניסטה ;) 

אמנית, סטייליסטית, מעצבת אופנה ובלוגרית יותר מעשור, בטור שלי תוכלו למצוא את כל מה שחם ושווה באופנה הצנועה, איפור וטיפוח, מוזמנות להצטרף לחגיגה!

אם תסתכלו סביב, תשימו לב שכמעט בכל מקום נוכח הצבע הוורוד, בן אם בפרחים לשולי הדרך, בקרטיב הנוזל של הילדה המרוצה, בשמיים וכן אפילו באופנה כבר הבינו שהוא כאן בכדי להישאר. הטרנד החם הבא שיעשה לכן חשק לעוד. בכל חנות או בוטיק מונחים להם כמה פריטים ורודים ובולטים שהופכים את היום לשמח וצבעוני יותר שממלא את היום באנרגיות חיוביות.

התחושה שאופפת אותנו כשאנו לובשות ורוד אינה מקרית, בבדיקה מעמיקה על משמעות הצבע ואיך הוא משפיע בחיינו גיליתי דברים מפתיעים. הצבע ה”ורוד" נגזר משם הפרח ורד וידוע כצבע של הלב החיצוני, ומסמל אופטימיות, ילדותיות, נשיות והעצמה. כמו כן, הוורוד גם מרגיע ומקל על תחושות של כעס, משפר ומחזק את המערכת החיסונית, משפיע לחיוב על תהליכי חילוף חומרים ומאפשר לנו לאהוב את עצמנו. 

ביום שישי האחרון הלכנו לצלם בעיר תל אביב מקומות יפים ואורבניים שמתאימים בדיוק לאווירה הוורודה של הכתבה. רציתי להביא אליכן משהו קצת שונה, לא כל הלוקים הם ורודים מובהקים בכדי שתוכלו לקחת השראה לגבי צבעים שמתאימים לוורוד ודרכים בהם אפשר לשלב את הגוונים הוורודים.

קחו לדוגמא את הלוק הקיצי הזה, בד ויסקוזה מעולה לקיץ, טיפ-כשאתן קונות תעדיפו לחפש בד שעשוי מ-100% ויסקוזה, הוא נושם ומאוד קליל לקיץ הישראלי. כשמסתכלים עליו בהתחלה הוא לא נראה ורוד במיוחד אבל נגיעות הפרחים הוורודים וחולצת הבסיס עושים את ההבדל, כמובן שגם הנעליים בצבע פודרה משחקות תפקיד, תמיד תנסו לשלב עם מה שיש לכן בארון.

לוק 1

סאיילינג ואיפור: פאשניסטה. שמלה -מנגו, חולצת בסיס -זויה, נעליים - אליאקספרס.  צילום: סון ליבמן

 

עוד צבע שמשתלב מושלם עם ורוד הוא אפור על כל גווניו. ניתן לשלב את הוורוד בתור חצאית או חולצת בסיס ואפילו כג׳קט שמקפיץ את ההופעה, אל תחששו מלהשתמש בפריטים ורודים יחד עם אפור שמאזן את הדומיננטיות של הוורוד ונותן למראה אצילות ומלא שיק. 

שמלה-איצ׳ אנד אמ ג׳קט-איבי חצאית בסיס ורודה-ניו יורק בבני ברק. סטיילינג ואיפור: פאשניסטה

שמלה-איצ׳ אנד אמ ג׳קט-איבי חצאית בסיס ורודה-ניו יורק בבני ברק. סטיילינג ואיפור: פאשניסטהצילום: סון ליבמן

 

כמו כן, גם איפור ללוק ורוד הוא אקססוריז נחשב בהחלט. את הלוק הוורוד יצרתי משימר של ואו (30 ש״ח) מספר 1, ופלטת צלליות של עופרה (250 ש״ח) שניתן לרכוש באתר שלהם. אוכל להרחיב עוד רבות על כמה איפור מוסיף ללוק ויוצר את השלמות שלו, אבל אתן לתמונות לדבר בעד עצמן. כשאתן לובשות ורוד אל תגבילו את עצמכן, ותנו לעצמכן להתפרע עם איזו צללית ורודה או אודם מתוק שיגרמו להיום שלכן להפוך לוורוד אפילו יותר.

שמלה-רחלי רבינוביץ׳, סטיילינג ואיפור: פאשניסטה

שמלה-רחלי רבינוביץ׳, סטיילינג ואיפור: פאשניסטהצילום: סון ליבמן

ועכשיו קבלו לוק להשראה שכולו ורוד. בעיניי, כשהלוק מאוד דומיננטי, כמו צבע אחד מונוכרוני אין צורך באקססוריז, אם כי בנעליים אתן לגמרי יכולות לשחק וליצור מראה מלא בסטייל.

חשוב לבחור גוון ורוד שמרגיש לכן נוח איתו ומשהו שאתן יודעות שתלכו איתו יותר מ-3 פעמים, וכמובן שיהיה נוח. לחדות ההבחנה, השמלה לא מגיעה בדיוק עד 10 ס"מ מתחת לברך, ולכן הוספתי חצאית בסיס בצבע דומה, להיות צנועה בוורוד זה הכי יפה שיש ;)

שמלה- רחלי רבינוביץ׳ חצאית בסיס-ניו יורק בני ברק נעליים-אליאקספרס , סטיילינג ואיפור - פאשניסטהשמלה- רחלי רבינוביץ׳ חצאית בסיס-ניו יורק בני ברק נעליים-אליאקספרס , סטיילינג ואיפור - פאשניסטה

צילום: סון ליבמן

 

עושה חשק נכון? אז לפני שאתן רצות לארון או לחנות האהובה עליכן, קחו טיפים בסיסיים לצרכנות נכונה כשקונים צבע דומיננטי. לפני שאת פוסעת בשמחה ובטוב לבב לקופה, שימי דגש על 3 דברים עיקריים:

האם הגוון של הוורוד שבחרתי מתאים לי?


האם אלך עם השמלה, חולצה, חצאית הזו יותר מפעמיים - שלוש?


עם כמה פריטים בארון שכבר יש לי אוכל לשלב את הפריט הוורוד?


רצוי ואף מומלץ לשלב ורוד עם צבעים אחרים. אם את במצב רוח צבעוני תוכלי לשלב אותו עם צבעים דומיננטיים אחרים, אך חשוב שלא יראה צעקני. לדוגמה: אם בחרת לוק של תכלת וורוד או כתום וורוד מומלץ לוותר על אקססוריז בולט, ולנעול נעליים בצבע נטרלי. כמו כן, ורוד וצבעים כהים משתלבים נהדר. כמו שחור, סגול כהה, אפור כהה וכו'.
לפני הרכישה התבונני בשלוש אבני היסוד לקניה צבעונית, ובכלל, לרוב כנשים אנו קונות אימפולסיבית (כן, גם אני), ולכן הארון שלנו מלא בשטויות. קניה מושכלת וורודה יכולה בהחלט להצליח. 

 

מוזמנות להצטרף לעוד כיף בדף האינטרקטיבי שלי בפייסבוק - "פאשניסטה" ובאינסטגרם-Fashanista.blog, או במייל: fashanista770@gmail.com

 


אשמח לתגובותיכן, 

xoxo פאשניסטה .