חייבת בגדים חדשים לחגים!

החגים בפתח - חמותך תהיה בבית כנסת? ואולי השכן החמוד? הגיע הזמן לקנות בגדים חדשים לקראת החג ואת בטח רוצה שהם ישבו עלייך הכי מדהים. כל כללי הסטיילינג שאת צריכה לדעת

חדשות כיפה מוריה אלדר 30/08/17 11:04 ח באלול התשעז

חייבת בגדים חדשים לחגים!
קניות לחגים, צילום: shutterstock

המלך בשדה ותקופת החגים מתקרבת בצעדי ענק, וכשמדברים על החגים מדברים בעיקר מה נאכל ומה נלבש. רמז: הרבה בגדים, וכדאי שיהיו הכי יפים שנקנה השנה. אז איך מתלבשים? שלושה כללים שיעזרו לך לעשות את זה יותר נכון:

כלל מס' 1 - לא לשכוח להיות אני 

בזמן שאני מחפשת בגד, לזכור מה אני אוהבת, מה הסגנון שלי ומה אני רוצה לשדר בלבוש שלי. 

איך עושים את זה?

נתחיל מהצבעים:

לפני שאת יוצאת למסע הקניות, תשאלי את עצמך האם את מתחברת לצבעים יותר בולטים וצבעוניים- אדום, כתום, צהוב? או לצבעים הקלסיים- שחור, אפור, שמנת, תכלת? את רוצה לבלוט ולשדר נוכחות חזקה או להשתלב? אם תבחרי בנוכחות, הצבעים הבולטים יתאימו לך. אם את פחות מתחברת לכך, השקטים יעשו לך טוב, וזה יהיה יפה באותה מידה! 

גם הגזרה מביאה אותך לידי ביטוי: 

את אוהבת רק מה שמיוחד ויוצא דופן? או שתרגישי בנוח בתוך מה שרגיל ואלגנטי?  כדאי לחשוב מראש למה את מתחברת, וכך לחסוך מדידות מיותרות של דברים שבסופו של דבר לא תאהבי, או לא תלבשי בהמשך.

כלל מס' 2 - בגד שמתאים לגוף שלי

לכל אחת מבנה גוף המייחד אותה. והשאלה איזה הופעה תחמיא לכל אחת, קשורה גם בהתאמת הבגד למבנה הגוף. אם את רחבה יותר בחלק התחתון של הגוף, מה שנקרא מבנה גוף אגסי, תתאים לך שמלה או חולצה וחצאית שיוצרות הופעה שחותכת את הגוף בחלקו העליון מתחת לחזה: 

אם את רחבה בחלק העליון של הגוף , תלכי על מה שלא חותך ולא צמוד, גזרת אוברסייז יכולה לעשות לך טוב: 

אם אין לך מותניים ברורות כדאי ליצור קו חיתוך במותניים, על מנת להדגיש אותן. במידה והגוף שלך מאוזן ב100% תוכלי לבחור במגוון אופציות שונות לפי חשק וסגנון.

כלל מס' 3 - אקססוריז

אל תשכחי שהמראה הכללי הוא זה שנתפס לבסוף בעין ולכן קריטי איזה נעליים תנעלי, איזו שרשרת ועגילים תבחרי לענוד, ולבסוף, איפור מתאים וכיסוי ראש או תסרוקת הולמים. 

נתחיל מהנעליים: הן צריכות להתאים בצבע ולהיות עם לוק מתאים לחג, לא פשוטות מידי ולא אלה שאיתן את צועדת כל בוקר לעבודה.

שרשרת: לא לכל שמלה מתאימה שרשרת. שימי לב אם יש דוגמה או עיצוב בבגד בחלקו העליון, במקרה כזה, שרשרת לא תתאים. שרשרת תשלים ואף תשדרג מאד במקרה של שמלה חלקה. 

עגילים: אם השמלה מאד מיוחדת ונותנת הופעה שלמה בעצמה, כדאי להתאים עגילים פשוטים שמשתלבים אתה יפה.  אם כיסוי הראש מאד צבעוני ומושך את העין, כדאי לענוד עגילים פשוטים בצבע נייטרלי. לעומת זאת, אם מדובר בשמלה פשוטה וחלקה אפשר להתפרע עם עגילים מיוחדים שיש להם אמירה משלהם. החליטי על מה את שמה את הדגש, איפה יהיה החלק המיוחד והנוכח בהופעה. בכל אופן, בחירת האקססוריז היא קריטית ומשפיעה מאד על ההופעה הכוללת. 

איפור: איפור עדין, או נוכח (שוב, הכל בהתאם לסגנון שלך) ותסרוקת/ כיסוי מסוגנן על מנת להשלים להופעה שלימה מהממת.

שנה טובה ומבורכת!

 

מוריה אלדר סטייליסטית אישית- סטיילינג וסדנאות