מעצבת סיפורים "חולמת לייצר פתרון נפח למטפחות": מעצבת המותג "נסיה" בראיון מיוחד

יוצרת מותג המטפחות המעוצבות מספרת לחדשות כיפה על הטעות הראשונה שעשתה בתחום, מה פריט הלבוש שהיא לעולם לא תוותר עליו, וגם, מה הקשר בין שם המותג לבעלה?

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 10/02/22 08:48 ט באדר א'

"חולמת לייצר פתרון נפח למטפחות": מעצבת המותג "נסיה" בראיון מיוחד
ספיר יונייב, צילום: שיראל קרימולובסקי

ספיר יונייב, בת 28 מהישוב ברוכין שבשומרון, נשואה לנתנאל ואימא לאוראל ובניה. בעלת המותג "נסיה מטפחות מעוצבות", שהוקם לפני למעלה משנתיים. מייצרת באהבה גדולה מגוון גדול של מטפחות מעוצבות שהן כתר ומלכות כך שכל אחת שלובשת את המטפחות של נסיה, מרגישה שהיא בת מלך. 

פריט חובה שיש לך בארון?
שמלה בסיס שחורה, עפה על המראה של שמלת בסיס עם משהו מעניין מעל. 

הבגד שלעולם לא תלבשי?
פחות מתחברת לבגדים שמצריכים כמה שכבות, כמו: שרוולונים, חצאית, חולצה וכו'. מעדיפה בגדים שאפשר ללבוש אותם כמו שהם ולכן שמלות עם אורך ושרוול מתאימים תמיד נכנסים אצלי בשמחה לארון. 

צילום: צלמת- שיראל קרימולובסקי פרזנטוריות- טל כרמון, ואלינועם בוני

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?
רציתי מאוד לייצר פתרון נפח למטפחת (בובו). קניתי בד קטיפה עם עשרות מטרים. לאחר כמה ניסיונות של תפירה הבנתי שהבד לא מספיק מתאים כפתרון נפח. מבחינתי לא יכולתי להוציא לשיווק מוצר שהוא לא מושלם ולכן כרגע שמתי את עניין הבובו בצד, עד שאמצא את הקטיפה המושלמת לבובו איכותי שיחזיק לאורך זמן. 

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?
בגדול אוהבת את איך שאני נראית, וביחד עם זאת מקבלת באהבה את השינויים שחלים בעקבות ההריונות והלידות.

אוהבת בעצמי את תכונות היזמות והשמחה שחזקות אצלי. ב"ה זה הוביל אותי לכל מיני כיוונים חדשים ומעניינים וביניהם את הזכות לפתוח עסק למטפחות, כשבכלל באתי מתחום משאבי אנוש והכל נעשה בשמחה והודיה ל-ה'.

איך נראה יום העבודה שלך?
עד לא מזמן העסק היה לצד עבודה במשרה מלאה. עם המעבר לשומרון והלידה שהתקרבה עזבתי את העבודה והחלטתי להתמקד בפיתוח העסק וקידומו שכמובן כולל: ייצור, פרסום, אריזות, תוכניות, התרחבות וכדומה. משקיעה זמן ומשאבים בשיווק כדי שכמה שיותר מבנות ישראל ילכו עם מטפחות שעיצבתי, מתוך אמונה שאפשר להיות גם צנועה וגם שיקית. 

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו? 
המקום הזה שצריך להמציא את עצמך כל פעם מחדש. האופנה משתנית כל עונה ותמיד אני צריכה להיות צעד לפני כולם, דבר שמצריך חשיבה יצירתית ותעוזה ולא מעט סיכונים. 

צילום: צלמת- שיראל קרימולובסקי פרזנטוריות- טל כרמון, ואלינועם בוני

איך בחרת את שם המותג?
בחירת שם מותג היא עולם ומלואו וסופר חשובה בעיניי. היה חשוב לי מאוד להכניס את הקב''ה בשם המותג. הרבה מעצבות בוחרות את שם העסק מתוך השם הפרטי ומשם הגיעה המחשבה לשם "נסיה", שהוא שילוב של נתנאל (אישי היקר), ספיר והקב''ה. חייבת לפרגן כאן לאישי שעובד שעות רבות מאחורי הקלעים ובלעדיו העסק לא היה מתקיים. האמת שהמון נשים פונות אליי בשם נסיה וכבר התרגלתי וזורמת עם זה.