והפעם: מה משדרים בגדים בצבעים ניטרליים?

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. 

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין- סטייליסטית אישית 02/08/18 13:28 כא באב התשעח

והפעם: מה משדרים בגדים בצבעים ניטרליים?
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

כאשר כל העולם מסתכל עלייך ועוקב אחרייך, זה גורם לך להתנהג אחרת, לחשוב היטב על כל צעד, וכל מחווה שלך. ובוודאי גם הלבוש שלך מותאם למעמד, וזו אחריות ושליחות גדולה מאוד. במצב כזה, גם את לא תרצי שמישהו ישים לב שלז'קט שלך חסר כפתור, וזו אחריות שלך להיראות פיקס. שליחות כזאת נושאות שתי הדוכסיות - קייט מידלטון ומייגן מרקל, אבל גם את, יכולה להיראות כמו נסיכה אמיתית.
מספיק שבסביבה הקרובה שלנו, במיוחד הילדות הקטנות שסביבנו, לומדות איך לכבד ולאהוב את עצמן. שינוי קטן של אישה אחת פשוטה יכול לחולל שינוי בדור שלם. 
כבוד עצמי מאפשר באמת להקשיב למה טוב לך, ומה באמת מתאים לך, ולא לרוץ אחרי כל טרנד חדש באופנה. כמובן שאין בעיה לציית לאופנה, אבל רק אם זה תואם את מי שאת בפנים, ולא בגלל שלכולם יש.  בקיצור, תהיה את הדוכסית של עצמך. בואו נראה מה קייט מידלטון ומייגן מרקל לבשו לאחרונה, ומה אפשר ללמוד מהן - והיום נתייחס למייגן. לאחרונה היא לבשה כמה אאוטפיטים שכולם בצבעים הניטרליים.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1017052872830267393


חשבי על זה רגע, מי לובש צבעים ניטרליים? איזה מותגים משתמשים בצבעים הניטרליים כמו אפור וחאקי? בדרך כלל אלו מותגים יוקרתיים, שיודעים את הערך שלהם. הם לא צריכים למשוך את תשומת הלב אליהם, כולם יודעים מי הם.
בדיוק כך, גם כאשר מייגן לובשת בגד נייטרלי, היא משדרת יוקרה, ערך, וכבוד עצמי. לכן סטייל כזה נראה מאוד אצילי. כל אחת מאיתנו שמרגישה בטוחה בעצמה, יכולה להרשות לעצמה ללבוש בגדים "שקטים". צבעים ניטרליים הם מאוד שימושיים בארון. קל להתאים אותם לכל פריט אחר, ואפשר לשלב איתם אקססוריז עם נוכחות בצבעים עדינים.

 

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1018676580653072384

 

לוק נוסף של מייגן, הוא מה שלבשה בהטבלה הנוצרית של הנסיך לואיס, אאוטפיט כזה הוא מאוד שימושי. בקלות אפשר להחליף נעליים בצבע אפרסק, ושרשרת סגולה, או בכל צבע אחר.
נכון, באירוע הזה היא לא נמצאת במרכז העניינים, לכן גם השמלה שלה יותר פשוטה מהשמלה של קייט, אבל בהחלט משדרת יופי, צניעות ואצילות.

 

 

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1021434146638499840

 

וגם כאן, מה שמייגן לבשה יכול להיות סך הכל חולצת בסיס פשוטה בתוך החצאית, וחצאית בצבע תואם, תיק ונעליים ניטרליים. לגבי חולצות בסיס צריך להיזהר ולבחור במידה הנכונה מאחר ולחולצות בסיס יש נטייה להיצמד.  

זכרי, זה לא רק הבגד, זה החיבור שלך עם עצמך!

בהצלחה.

 

 

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה! לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020.