והפעם: טור מיוחד לחגים - 3 כללים של דוכסית!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 20/09/18 09:53 יא בתשרי התשעט

והפעם: טור מיוחד לחגים - 3 כללים של דוכסית!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

תקופת החגים היא הרבה פעמים תקופה לחוצה עם הרבה ציפיות. התפילות בבית הכנסת ארוכות, הילדים שוב בלי מסגרות, מארחים ומתארחים. וכל זה סביב מלא ציפיות, שלא תמיד מתגשמות.
לפעמים ילדים לא מקשיבים ועושים בושות, ולפעמים לחץ חברתי ברחבת בית הכנסת בעזרת נשים, מה כל אחת לובשת, ובנוסף לכל זה גם רצון להרשים את האורחים ואת ההורים.

אין מה לעשות, לפעמים יש דברים לא צפויים ולא רצויים, זה חלק מהחיים. לא הכל בשליטה שלנו.
אבל מה שכן בשליטה שלך - איך את מרגישה. מה את עושה עם עצמך במצבים כאלו?

מי שמכיר קצת מושגים מעולם האימון, בן אדם יכול לבחור הוויה, ואומרים שזה בהחלט עוזר ומשפיע. לבחור מי אני רוצה להיות, מה אני רוצה לשדר. הוויה היא הנוכחות שלי, כפי שהיא נתפסת בעיניי ועל-ידי הסובבים אותי. גם סטיילינג הוא כלי שיכול לעזור לך לשנות את הרגש, לשחרר לחץ.
אני ממליצה לך לדמיין שאת מלכה. ותשאלי את עצמך, איך היית מתנהגת במצב כזה או אחר, אם היית מלכה? איך היית מגיב לילדים שרבים אם היית מלכה? איך היית קמה בבוקר, איך היית עומדת במצבי לחץ? איך היית מרגישה מול לחץ חברתי?  איך היית מתלבשת אם היית מלכה?
ובוודאי גם כלפי ארון הבגדים שלך, איך היית מתייחסת, אם היית מלכה?

ובדיוק כך עלייך להרגיש בסוכות - שאת מלכה!

הפעם אני רוצה לתת לך כמה טיפים שישדרגו את הסטייל שלך בקלות! הוסיפי אחת מהדוגמאות הבאות, ותראי איך גם בטיול של חול המועד סוכות את מצליחה להראות ולהרגיש כמו מלכה!


דבר ראשון - הכנסת פריטים מקושקשים עם הדפסים מעניינים - זה בהחלט משדרג!
רוב הנשים מעדיפות ללכת על חלק, וזה בסדר! אבל אם את רוצה לשדרג את הסטייל שלך - לכי על הדפס. למשל קווים או נקודות - הכי קלאסי, הכי קל ומשדרג.

דבר שני - שכבות! נכון שזה מעצבן, אבל בהחלט שכבה נוספת מעל - כמו וסט דק וארוך, עליונית מיוחדת - מאוד משדרגים את המראה הכללי.

ודבר שלישי - שילובי צבעים! אם את לא לובשת פריט אחד בלבד, כמו למשל שמלה צנועה שמכסה את הכל, ואת כן לובשת שניים או שלושה חלקים - אז תבחרי אותם בצבעים שלא חוזרים על עצמם! כמעט ואין צבע שלא מתאים לכל צבע אחר. אם יש לך יותר אומץ, לכי על ניגודיות, כמו סגול וצהוב, אדום וירוק, או כחול וכתום. ואם את רוצה יותר רגוע - לכי על צבעים ניטרליים - ג'ינס, אפור, שחור, כחול כהה, חום, בז'.


חג סוכות שמח!

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים".

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל

נמשכת הרשמה המוקדמת במחיר מיוחד לקורס האינטרנטי שלי! שבוע אחרי סוכות אנחנו מתחילות מסע של 7 שבועות לארון בגדים מצומצם ומדוייק! אם זה מעניין אותך -  חפשי אותי בפייסבוק או בגוגל.