והפעם: הצבע שהולם את קייט - ויתאים גם לך בוודאות!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 06/09/18 09:00 כו באלול התשעח

והפעם: הצבע שהולם את קייט - ויתאים גם לך בוודאות!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

הידעתן, שיש סך הכל 132 גוונים שונים בבדים? לכל אחת ואחת מתאימים 42 גוונים של צבעים שונים. יש גוונים שחוזרים על עצמם ומתאימים למספר נשים. ורק 4 גוונים משותפים לכל סוגי הנשים - ג'ינג'יות, בלונדיניות, שטניות וכו'.

4 הגוונים האלו הם הצבעים הניטרלייים, חוץ מאחד - שהוא סגול! סגול אחד מסוים, מתאים לכל אישה! כאשר ערכתי מחקר וגיליתי את זה, זה היה גילוי מפתיע! כל אישה שהיא, שתמדוד את הבגד בצבע הסגול, פשוט תעוף על זה!

לכן, אם אתן לא יודעות על איזה צבע ללכת בשמלת החג, או אם אתן לא יודעות איזה צבע מתאים לכן - לכו על בטוח! לכו על סגול! גם הסטייליסטית של קייט כנראה יודעת את זה!  זה הגוון שמתאים לכולן!

ולמה חשוב לדעת מה הצבעים שלך? כי כאשר הצבע מתאים לעור הפנים שלך, את נראית שזופה, העיניים שלך בולטות, והפנים נראות חטובות יותר. וההפך. כאשר הצבע לא מתאים - את נראית חיוורת, עייפה, מבוגרת יותר, ויותר פגמים בעור נראים, כהות מתחת לעיניים, ואפילו שיניים, נראות יותר כהות.

לכל אחת יש כמעט את כל הצבעים, אבל בגוונים שונים. כל אחת יכולה ללבוש אדום למשל, אבל השאלה היא באיזה גוון. לאחת מתאים יותר צבע בורדו, ולאחת מתאים יותר אדום לכיוון כתום.

צהוב למשל, הוא קצת יותר בעייתי, ולא לכולן הוא מתאים. אפילו לא בגוונים שונים. אבל כל השאר - זה פשוט שאלה של הגוון הנכון.

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים".

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל

רוצה גם לדעת אילו צבעים מתאימים לך? הרשמי לקורס האינטרנטי החדש שלי, וכבר בשיעור הראשון תקבלי מניפת צבעים אישית שלך, עם 42 הגוונים שמתאימים לך! וגם, חוברת מלאה עם דוגמאות מוצלחות לשילובי צבעים מקוריים! ועוד מלא כלים שיעזרו לך לפתוח את הארון הבגדים שלך כל בוקר בשמחה!