והפעם: הצבע המועדף על מייגן מרקל

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 11/10/18 16:06 ב בחשון התשעט

והפעם: הצבע המועדף על מייגן מרקל
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בשבוע שעבר מייגן מרקל הגיעה לביקור רשמי ראשון במחוז עליה היא מולכת, ביקור משמעותי בהחלט. ומה היא בוחרת ללבוש, כאשר כל העולם מסתכל עליה? צבעים ניטרליים! כבר דיברנו כאן בעבר על צבעים ניטרליים. קודם כל הם מאוד שימושיים, מאחר וכל צבע אחר יתאים להם. ובנוסף, צבעים אלו משדרים הרבה ביטחון ורוגע, כי הם צבעים שקטים! ומי מעז ללכת עם צבעים שקטים? מי שבטוח בעצמו. אז גם לביקור הרשמי הזה מייגן התלבשה פשוט, בגוונים של ירוק זית ובז'.


אולי אלו הצבעים האהובים עליה? הלוק שלה מזכיר את המראה הזה שהיא כבר לבשה פעם.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1016724027719716864

 

לרוב הנשים לא חסרים בגדים בארון, אך הרבה פעמים הם כאלו שלא משתלבים אחד עם השני. צריך לראות שכל בגד בארון מתאים לפחות לשלושה בגדים אחרים. זה הסימן שזהו בגד ששווה להחזיק ולהכניס אותו!

לכן, כל מי שמרגישה שאין לה מה ללבוש, שתבדוק האם הבגדים בארון משתלבים אחד עם השני. ואם במקרה ראית שהם לא, אז בהחלט יש להכניס צבעים ניטרליים, וזה יפתור את הבעיה. כל הפריטים בארון שלך ישתלבו עם צבעים האלו. הצבעים הניטרליים הם - שחור ולבן, בז', אפור, ירוק זית, חום, חאקי, שמנת, כחול כהה וכחול ג'ינס!

אני ממליצה שלכל אחת יהיה בארון הבגדים הפרטי שלה לפחות שתי חצאיות ניטרליות, אחת בצבע בהיר ואחת בצבע כהה. סביר להניח שהחצאית הכהה יש לכל אחת (למי אין חצאית שחורה או חצאית ג'ינס בארון?), אבל הבהירה לרובן חסרה. אז נסי! אם את רוצה להרגיש שאת מתחדשת, ושכל פעם את לובשת בגדים אחרים, והם אף פעם לא משעממים אותך - אז בהחלט בגדים בצבעים ניטרליים יעשו את העבודה, ובמיוחד חצאית בהירה.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1024298206455365632

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים".

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל

 

מוזמנות להצטרף אלי אל המסע לארון בגדים מדוייק! ביום ראשון הקרוב נפתח קורס האינטרנטי שלי, במהלך 7 שבועות! עם מה תצאי בסוף?הבנה כיצד לערוך רק קניות ממוקדות! תכניסי לארון שלך פריטים תואמים את הפנימיות ואת החיצוניות שלך! יהיו לך לוקים מוכנים ולא תצטרכי להתלבט כל בוקר! כל בגד ישמש אותך הרבה יותר! לא תצטרכי הרבה בגדים בשביל להרגיש שיש לך הרבה מה ללבוש! חפשי פרטים בפייסבוק ובגוגל.