והפעם: איך ללבוש חולצות פשוטות בסטייל!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 16/08/18 15:03 ה באלול התשעח

והפעם: איך ללבוש חולצות פשוטות בסטייל!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

האם אפשר להתלבש צנוע, פשוט ועדיין להישאר בסטייל? הצורך מורגש במיוחד כשחום הקיץ בשיאו, ובחופש הגדול. אנחנו מעוניינות ללבוש כמה שפחות שכבות וכמה שפחות עמוס. שיהיה לנו מצד אחד קליל ונוח ליציאות ולטיולים עם הילדים, ומצד שני גם להיראות טוב.

הידעתן שגם בלונדון ובכל אירופה הקיץ הזה מאוד חם? בדרך כלל יש גשמים מרובים במיוחד בלונדון. אבל הקיץ כמעט ולא היה. לא רק אנחנו - הנשים הצנועות בישראל סובלות. גם הדוכסית קייט מידלטון  מעדיפה ללבוש כמה שפחות שכבות! ולכן, יש לה אוסף של חולצות קז’ואל פשוטות עם פסים. נוח, קליל, צנוע וגם בלי שכבות! חולצות כאלו אפשר להזמין עכשיו ב-NEXT או ב-ASOS.

חצאית ג'ינס תעשה את אותו אפקט בדיוק.



בטח תגידו לעצמכן: קל לה להיראות טוב בלי כיסוי ראש, שלפעמים יוצר עומס נוסף ומכביד על המראה הכללי שלנו. אז אענה לכן: נכון יש לנו - שומרות הלכה, יותר פריטים, אבל עדיין אפשר לשמור על סגנון קז'ואל פשוט אם תזכרו את הכללים הבאים:

ללבוש חצאית A פשוטה וחלקה, מג’ינס או בצבעים בסיסיים אחרים. בעונה הזו יש מלא חצאיות כאלו ברשתות הגדולות. נכון, חצאית A צנועה לוקחת את הסגנון הזה לכיוון רומנטי, אבל עדיין קז’ואל רומנטי.

 

 

לבחור חולצות ¾ מבד סריג (כמו של קייט), חלקות בצבעים ניטרליים, או בהדפס די קלאסי כמו פסים או משבצות ולא פירחוני. חשוב מאוד שהחולצות האלו יהיו במידה מספיק גדולה כדי שהן לא יצמדו לגוף, מאחר וזה לא מחמיא ולא עומד בכללי הסטיילינג.

 

 

לבחור פריט אחד שיהיה בצבע מיוחד - למרות שבדרך כלל יש לנו יותר פריטים, לפעמים זה שרוולון או תחתית ולרוב גם כיסוי ראש, אבל אם כל התוספות, חוץ ממשהו אחד, יהיו בצבעים הניטרליים, זה עדיין ייראה פשוט ולא עמוס. הצבעים הניטראליים הם: חום, בז’, כחול כהה, אפור (אני פחות ממליצה על שחור, לא כי זה צבע רע, אלה כי קצת נמאס מהצבע הזה, כי זאת בחירה אוטומטית ולא מכוונת). אז אם בחרתן בשרשרת צבעונית, אז תדאגו שכיסוי הראש וכל שאר הפריטים יישארו בצבעים יותר שקטים.

אפשר לבחור ללבוש רק שמלה, שמלת ג’ינס תהיה מעולה ומאוד שימושית. ואם בחרתן שמלה מבד סריג, שוב, תקפידו שהיא לא תהיה צמודה. לשמלה רחבה אני מאוד ממליצה להוסיף חגורה, כדי לסמן את המותן. ויתרון נוסף לשמלות האלו, קל מאוד לשדרג אותן ללבוש יותר חגיגי, או להשאיר אותן פשוטות וחלקות עם שרשרת מעניינת.

 

 

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,058580002.

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל