הפריטים האהובים על מייגן - יכולים להיות גם בארון שלכן!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 20/12/18 10:46 יב בטבת התשעט

הפריטים האהובים על מייגן - יכולים להיות גם בארון שלכן!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

את הפריטים האהובים על הדוכסית מייגן, אפשר לרכוש באינטרנט. אספתי לכן כמה פריטים שהיא לבשה לאחרונה, וניתן למצוא בקלות ולהזמין.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1075041799289405445


למרות שמייגן בהריון שכבר אפשר לראות, עדיין עולות עליה שמלות רגילות, לא הריוניות.
השמלה המהמת הזאת, היא בסגנון קלאסי רומנטי מצד אחד, ומצד שני, מחוייטת וייצוגית. הפרחים מרכים את המראה, ולכן הוא הופך להיות רומנטי.

המעיל האפור, הוא בחירה מעולה, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הגזרה. אני מאוד ממליצה לכל אחת להשתחרר מעט מהשחור, ולנסות צבעים ניטרליים יותר ובהירים כמו אפור או בז'. הרבה יותר מעניין, ורק שינוי קטן בצבע.
לגבי אורך המעיל, אני ממליצה על ארוך ממש, או קצר ממש, העיקר לא לחתוך את הירכיים, שהמכפלת שלו תהיה באזור המותן, או ארוך לפחות עד גובה הברכיים.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1070708475603374080

כמו המעיל הזה, בצבע בז’, שזה ממש מעולה מבחינת הצבע.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1072987694718959618

השמלה הזו מושלמת. מבד נכון, לא נצמד, לא מתקמט, בצבע חי ומיוחד, אורך מושלם, שרוולים וצווארון יפה, רק תבדקו את עניין השסע. אני באופן אישי הייתי קונה שמלה כזו, כי היא באמת מושלמת, וסוגרת את השסע.

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדיגיטלי

מוזמנות להצטרף אלי אל המסע לארון בגדים מדוייק! נפתחה הרשמה לקורס סטיילינג השישי. קורס אינטרנטי במהלך 7 שבועות! עם מה תצאי בסוף? תעשי רק קניות ממוקדות!תכניסי לארון שלך פריטים תואמים את הפנימיות ואת החיצוניות שלך! יהיו לך לוקים מוכנים ולא תצטרכי להתלבט כל בוקר! כל בגד ישמש אותך הרבה יותר! חפשי פרטים בפייסבוק ובגוגל.