המחווה המקסימה של קייט מידלטון לכלה החדשה

קייט מידלטון - או בשמה הרשמי, הדוכסית מקיימברידג', הפכה לסמל של אלגנטיות ולבוש מקופד בכל רחבי העולם. ובזכות לבושה הצנוע, הפכה גם חביבת המגזר. חתונת הנסיך הארי עם מייגן מרקל הוכיחה שהיא יודעת להיראות גם פחות מרשימה כשצריך.

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/18 13:53 ז בסיון התשעח

המחווה המקסימה של קייט מידלטון לכלה החדשה
קייט מידלטון בחתונת מרקל והנסיך הארי, צילום: צילום מסך

סגנונה האלגנטי של קייט מידלטון הפך לשם דבר בקרב מומחי אופנה ונשים בכל רחבי העולם. כל הופעה פומבית של הדוכסית, מנותחת לפרטי פרטים על ידי כל מעריציה. עם אירוסיהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל, החלה ההשוואה הבלתי נמנעת בין השתיים, ובעוד מידלטון כבר יודעת מה הכי נכון ללבוש לאירועים רשמיים, מרקל עוד מפגינה לעיתים טעויות של מתחילות, למשל, כשהגיעה ללא גרביונים להודעה הרשמית על אירוסיה עם הנסיך הארי. 

חתונתם של מרקל והנסיך הארי בסוף השבוע האחרון, הייתה הזדמנות נהדרת להפגין עוד מראה קלאסי של מידלטון אשר ייכנס לדפי ההיסטוריה. קייט, אשר ידעה כי הסקרנות באשר לשאלה מה תבחר ללבוש בחתונה, תהיה גבוהה, בחרה שלא לבלוט מידי, ולבשה שמלה אשר נלבשה על ידה בעבר בשני אירועים קודמים. בכך השאירה מידלטון את כל תשומת הלב של הצופים והמבקרים, אל שמלתה של מייגן מרקל - הכלה. מחווה מקסימה, המעידה, כי היא יודעת את מידת השפעתה ועד כמה נוכחותה היא חגיגה בפני עצמה.