היכונו לקיץ - זה הזמן להיערך עם משקפי שמש

מחרת הפסח, הופך נושא משקפי השמש לקריטי, וחובת ההגנה על העיניים היא לא רק צו האופנה אלא צו הבריאות. לכן גם הקולקציות והטרנדים החדשים מופיעים עכשיו בחנויות

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 30/04/19 18:00 כה בניסן התשעט

היכונו לקיץ - זה הזמן להיערך עם משקפי שמש
אירוקה, צילום: יונתן ויצמן

חברת דיוק אופטיקס למשל, מייבאת את הסגנון האורבני והטרנדי של המותג ג'יג'י ברצלונה שיימכר בלעדית ברשת הבוטיק "מסגרת אחרת". מדובר בחנויות בעלות מראה עיצובי מרתק ושונה מכל מה שמכירים בנוף חנויות המשקפיים בישראל ובעולם כולו. בפתיחת סניף באר שבע של הרשת, ראו המוזמנים קיר פנימי של לבנים חומות, קשתות ברזל מעל גג מקומר ואווירה המזכירה מאות עברו.

בתפאורה הזו, עם גומחות בהן הוצגו משקפיים, נראו משקפי שמש בעלי עדשות אדומות, סגולות, אפורות ואפילו כתומות נתונות במסגרות דקיקות, וגם מסגרות מנומרות, ומסגרות עין חתול בסגנון שנות ה-50, בגוונים משתנים הנעים בין לבן לאדום.

טאף קרטר

טאף קרטרצילום: זהר עזוז

 

רשת אירוקה המייבאת משקפי שמש של טום פורד, סלין, גוצ'י, פנדי, פראדה, דולצ'ה גבאנה, ג'ימי צ'ו ורוברטו קוואלי, מציגה כגולת הכותרת של הקולקציה עדשות בצבעוניות פסטלית ומסגרות ענק (אובר סייז) לנשים מול מסגרות זעירות (מיניסייז) לגברים. המסגרות עשויות אצטט, פלסטיק ומתכות והמחירים נעים בין 200 ל-2500 שקלים תלוי במותג ובאיכות. לסלין באירוקה יש השנה משקפי שמש בצורה חדשה, המזכירה כנפי פרפרים, תכשיטים ממשיכים לקשט את המסגרות של קוואלי, ואבני קריסטל את המסגרות של ג'ימי צ'ו. 

טאף קרטר

טאף קרטרצילום: אור איתן

צילום: מסגרת

זוהר עזוז, בוגר מצטיין של בצלאל, נכנס לתחום המשקפיים עם מותג אישי חדש עבודת יד בשם Tough character ("טיפוס קשוח" בתרגום חופשי לעברית). עזוז אומר שכל בחירה של משקפיים מבטאת  את האישיות של האדם המרכיב אותם והוא מכוון לסגנון תל אביבי: יוניסקס, צבעוניות, חופש, אורבניזם, שלדעתו מובילים לאושר... המשקפיים האלה עשויים אצטייט בשילוב מתכת ומחירם 950 שקלים. ניתן להשיגם בין היתר באתר הבית של שם המותג.